Alla inlägg den 22 mars 2007

Av Johanna - 22 mars 2007 23:24

Sitter nu o äter gröt!Har jobbat 16-21:15 och sen körde jag lite boxning på säcken!...De var allt idag! Sen hem o äta lite duscha o sen sova då..Upp tidigt imron slutar 15:30 då ska jag hämta mina kläder på Trollet och sen kanske hämta ut P staven lika bra när man ändå är där nere!För sen på tisdag ska jag sätta in den är så trött på P piller har tagit de sen jag var 14-15 nån gång:Sdet är helt sjukt..och då var jag jätte duktig satte larm på samma tid varje dag!Men nu är de liksom o glömde här o glömde där! men äter dom alltid på kvällen men man börjar slrava mer o så märker man att man klarar sig utan att bli gravid fast man slrvara o de kanske gör att man slrvar ännu mer för att man inte tror att de är så farligt.. men det är det juh!:SSå därför blir de P stav den kan ju sitta i är de 3 eller 5 år o jag mena de är ju suoper bra 25 bast liksom sen börjar de ju kanske bl dags för små knoddar:DVad tycker ni är en lämlig ålder?Killen min säger över 30 men jag är rädd för att ju äldre mean blir desto svårare blir det och om det då visare sig att man kanske inte kan bli gravid av omständighter o måste göra privrör o vem vet vad så komemr ju de tar flera år o då är jag ju 40 årig morsa..ALDRIG:SNae... runt 25 tycker jag själv..men sen beror de precis på hur mogen man är och på pengar...Men ändå!tämker inte bli över 30 när jag får man första unge för vill man ha fler sen så kommer man ju för fan vara änu äldre:SStackare barn nee ja vill vara lite yngre mamma!Thats it!kanske vissa tycker jag är helt galen men aaa!Tyck det..Så tycker jag så här:)Ivilket fall som helst så tänker jag äta upp min gröt nu o sen sova snart!BTW klantade mig i köket igår SOM VANLIGT när jag lagar mat...Brände mig på handen så jag fick ett 3 Cm långt bränmärke det är prima, typiskt mig!Nae får se om jag kan sova nu då!Har mått illa hela dagen!Vaknade o kände att frukosten inte gick ner sen när jag åt då trodde jag att jag skulle få upp allt:SSen har jag känt mig konstig hela dagen!Imorn får jag ju iallafall träffa killenhoppas han uppskattar de lika mycket som jag gör!...Saknar dig!Förwesten så kanske jag itne nämt detta men dom ringde igår igen från Com Hem och erbjöd mig telefoni 59 kr i månaden gratis att ringa till alla andra comhemmare.Och på köpet får jag då alltså 8 mbit internet gratis..Så det är rätt nice...Så de kommer jag att ha i 12 månader sen får man se om jag vill ha kvar internet så eller också får jag börja betala de andra priset på 8mbit som då är 299 nu betlar jag 199 på 2mbit och tele nu då 59 o jag ringer itne så mycket så det blir väl ok:D!härligt...kan vara bra o ha hemtele faktiskt HAHA:DMen jag HATAR när de ringer speciellt när jag bodde hemma jag höll på att slänga telefonerna i vägen de ringde JÄÄÄÄMT!O aldrig till mig kanske var därör HAHA nae men jag hatar det..:SAJA ...Måste bara även UPPLYSA er alla om att NU JUST NU finns Ahlgrens bilar i en vit påse en rosa och en grön alltså inte blandade OOOO vad härligt slipper man plocka bort de gröna...:DhihiÄlska de vita sen rosa sen gröna...O ahlgrens bilar är fan godast o sen Apor är jätte gott med hihi:Dde var bara de jag ville skriva!Natti natti på er!en lite halv vår sommar bild kommer upp:)Snart Såååå:D

Av Johanna - 22 mars 2007 13:17

idag är jag seg o trött...skönt att man inte börjar jobba förns 16...men ändå!...Ska hinna laga mat och dammsuga så de är väl bara att börja då!Vill bara få åka till min älskling nu!...//Johanna!

Av Johanna - 22 mars 2007 00:04

Jahopp då var min lediga dag förbi! Jag var inte så ledig alls idag faktiskt! Fick dock sova länge men jag vaknade först vid 8 o höll på att bli galen på mig själv..Fattar inte attjag ska väkan så himmla tiigt varej morgon! Jag tror att de är för att de hålelr på att bli ljust då!O solen skiner ju in..fast de är rätt mysigt att vakna med soen i ögonen dock så var de ju inget solsken här idag:S!Men idag har jag alltså dammat lite städat och rensat i badrumet slängt onödigt skit! Sen har jag gått omkring o fixat med allt här hemma flyttat lite o ändrat o städat iorning vikt kläder och lagt in i garderoben, sorterat tvätten så jag slipper de när det är dags att tvätta!Sen har jag lagat en massa mat...Jag gjorde kyckling i folie i ugnen asom jag skulle ätit idag men jag ångrade mig kom på nåt godare:DMen den kan ju änvädas till att göra kyckling sallad Mmm så gott hihi!Sen ställde jag mig o körde 5 kycling filer och en stor STOR kött bit till mycket mindre bitar stekte vardera i två omgångar och blandade med två olika burkar med thai curri och sweet sås.Så det blev alltså 4 olika rätter!...Men 9 Portioner Sen var jag ju själv tvungen att äta något också så jag gjorde friterat kött alldeles själv...:D med ris och Sweet thai sås MM de blev gott de gick hem hos charlotte med:Dhärligt en liten mini kock är kanske vad jag är trotts allt HAHA!...Ville ju gå hotell restarurant när jag var mindre oskulle välja jag hade tänkt att bli servitris!Men de blev jag itne...Jag blev INGET istället!.Men i vilket fall efter att maten var klar satt Challe o jag o pratade o käkade lite sen plattade jag hennes hår får jag alltid göra när hon är här HAHA:D!Gratis gumman till kanske ett kommande jobb på KICKS iiiiiii:DHärligt!Ska jag komam o hälsa på:P!efter snacka o platta håret o så så blev det av ner till gymet o sola 14 min sen gick challe hem och jag tränade:Dhärligt:DO nu sitter jag här o känenr att jag har varit duktig idag!...Imorn tänkte jag kasnke träna på förmiddagen sen dammsuga och laga mat för dagen tänker inte äta upp mina matlådor jag har gjort iordning iallafall!får se vad de blri kansek lite lax de vore gått hihi:DÄlskar de!:DMåste köpa hem mera!På frdag är det löningÖnskar jag hade ett mer välbetalt jobb här har man slitit häckenav sig i flera månader nu o får inte ut mer än ca 9700 De är ju för FANINGET!....GAAAhh så arg jag blir... det är helt sjukt!Ingen respekt och underbetalt fy fan vad snålt...Ska sluta där hitta ett nytt jobb med bättre lön...SÅ de så!Ett jobb som man orkar jobba mer än 8 timamr om dagen utan att bli klippt slut:Sett jobb där man inte jobbar 11-21 då hinner man ju itne göta nåt ett jobb där man börjar på morgonen o får gå hem runt 15/16 så man hinner med något!vleket fall som helt HÖGRE LÖN och mer RESPEKT!Det förjänar fasn jag som tar hand om era varor OCH agerar BANK!:S Trist asså!Nae ska ta mig en duscha snart sitter här o skriver o kikar samtidigt lite på Sex and the city...Jahopp!Fast jag har gjort så mycket idag känner jag mig ändå totalt jävla RASTLÖS!...O varför heter det rastlös igentligen??? jag menar när man känner sig rastlös beror de ju på att man inte har något att göra Då har man ju rast annars gör man ju något o då har man inte rast eller??SÅ då är man ju inte rast-LÖS när man känner sig rastlös utan man är VAD??!jag klarar inte av att de är så tomt känner mig helt ensam och rastlös och de är tomt och jag blir knäpp av det...måste ha TVn på i bakgrunden för att inte känna mig ensam men det gör jag ändå de funkar liksom inte!Naee ett litet djur kanske de ska bli ändå!..Jag menar de är ju så mysigt...Hmm aa får fundera på det ännu mera!...De blir ju lite jobbigt att konka hem all kattmat och kattsand o skit o lära den att kissa o bajsa i lådan!..O så luktar det!..AA men vad gör man då??Ensam eller lite mera jobb??Hmm:SVet ju inte ens om jag tål katter!... för de kliar alltid så dant i näsan:SÄÄ slut på skitsnacket.kanske hörs senare eller imorn komemr ju alltid på något man missat!Tänkte avsluta med en rundvarndring i min lägenhet alla hörn är med:D hehe:D!:Pkanske inte så lätt att se på bilden vet inte riktigt!//Johanna!

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards