Alla inlägg den 6 mars 2007

Av Johanna - 6 mars 2007 21:47

Det var mitt ord för länge sedan!Men det känns som ett bra ord! Livskraft är något man behöver och ibland saknar man det!Livskraft får mig att stanna upp och tänka till att man har det bra fast allt som har hänt!Att man kan gå vidare efter hemska saker!Livskraft för mig är starkt och jag kommer alltid använda det ordet!Just nu sitter jag här i min ensamhet och Lyssnar på Joakim Hillson!Fick en snlleblixt i dag på jobbet o bara helt plötsligt kom jag på alla hans sånger o började nynna på dom alla o så tänkte jag att när jag kommer hem sätter jag i gång den skivan då!jag måste säga att jag faktiskt tycker om hans texter!Dom betyder något och man känner igen sig själv ganska mycket!Vissa avspeglar mitt liv idag andra hur det har varit!jag har en skiva med honom vet inte om han har gjort fler men man hör inget om honom längre!De är ju synd!Har jobbat 8 timmar i den där kassan idag usch brukar jag säga men idag har det gått bra! Har inte känt mig för seg har räknat på hur många timar jag suttit där istället för hur många jag har kvar innan jag får gå hem det blir lite lättare att sitta kvar där då!Imorn är jag ledig och då ska jag föröska sova ut sen ska jag storstäda så det blir klart här någon gång!Sen ska jag ner till träningsverket och prata kanske ska starta ett kort!Skönt att få träna!Det behövs!Få snyggare kropp ;)Funderar på att ta något att äta o sedan blir det väl lite tv och sen läsning!PÅbörjat en ny bok nu! Hoppas att den blir klarläst:PHmm någon som vet den ulitmata bloggen eller?Där man kan styra o ställa som man vill med bilder o skriva och så där o ändra med färger o trixa lite!OCH att den funkar som den ska hehe!:P//Johanna!

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards