Alla inlägg under november 2007

Av Johanna - 27 november 2007 22:43

Jo men jag lovade ju en bild på nya datan så här kommer två...

Kommer även en mörk men fin höstbild..

tagen av mig...

//Johanna

Höstmys


Av Johanna - 27 november 2007 19:43

WIEEE...

Var på Media markt i söndags o kollade lite på datorer o blev lite sugen på att skaffa mig en ny den jag har nu suger ju pung den laggar apa o jaa..

Blir bara arg o typ sprakar på den!.

Så jag spanade in en ny laptop som jag ville ha...

Så idag åkte vi dt igen och tog hem den ihihi..

WIE...

Dom är så trevliga där tycker jag!.

jag menar de är ju en baout stor butik och massor med folk i omlopp vissa trevliga andra lite mindre men ÄNDÅ lyckas personalen vara så himla trevliga...

STOR PLUS för det...

 

Tack hihi...

WIE

kommer att ta ett kort på den som jag lägger upp när den är klar...:D

 

//Johanna 

Av Johanna - 20 november 2007 23:10

För er som är intreserade så är det tjejkväll på Otten på fredag den börjar 20:45..Kostar NADA ända kravet är att man ska vara 18 och över.


De kommer bjudas på välkoms drink... Vi på Ooups kommer vara där o sälja lite saker...

De kommer delas ut små goodiebags...kan ej säga vad de kommer innehålla men jag vet...:P


Killarna från Otten kommer själva spexa...

De kommer bli modevisning i från BIK BOK....

och även lite andra roliga saker...

Jag vet själv de mesta som kommer hända och jag lovar ni kommer inte bli besvikna:P:D

GRRR...


Denna kväll kommer att hålla på till efter 23...

Sedan är det bara att bege sig ut på dans golvet o dansa gärnet efter denna hel härliga kväll med tjejerna...


Vill Ni ha mer INFo kom in till Ooups i Domino gallerian....

Eller BIKBOK...Alt ring till Otten..

De kommer bli garanterat en super kväll...

Så ta med tjejgänget och kom...



MVH//Johanna 



mm

Av Johanna - 14 november 2007 23:45

Fick ut detta av några bilder från facebook..

Tror de stämmer ganska bra ändå!



TemperamentEnergeticYour energy is boundless - you are racing ahead to some goal, dream or opportunity that lies before you. And you always make sure that you are two steps ahead of the pack. You move so fast through life that you sometimes forget to take time to smell the "proverbial" rose. Channel your energy into what lies immediately ahead of you and your future will be full of even more exciting happenings.InterestsThrill SeekerYou are interested in anything that is exciting and pleasurable. You're not afraid to indulge yourself - you live by your own set of rules and don't allow yourself to get hung on what others think. For the most part, you are independent and do whatever you please to do. Trying to stop you from doing something only makes you want it even more. At the end of the day - you live for life's most thrilling moments.AmusementAdventurousIt's a good thing that you are filled with energy and ambitions (that others sometimes find exhausting) because you're continually looking for a new adventure and exciting experience. You struggle with a continual feeling of restlessness which constantly pushes you to the next level of excitement. Once you have accomplished one thing, you are eager to accomplish something more exciting, riskier and distinguishable.PassionPhysical You are a cuddle bug - from a warm hug shared with your best friend to steamy sex with your partner, you enjoy every bit of human contact that you can get. You demonstrate your love for others most fluidly through physical one-on-one contact and you feel the most loved when you are being touched. You feel disconnected when you are physically isolated from others. You're a people person and a lover of all things human.
Av Johanna - 6 november 2007 21:04

Igår morse kl 04:45 gick jag upp... Somnade kvällen innan runt 1 så de blev inte mycket sömn..O inget på bussen till Ullared heller!

men shopping blev det av!

De var ingen kö när vi kom dit men parkeringen var FULL!

Och jag hannbara komma in i entren sen var jag typ slut o bara ville där ifrån!

Men jag gav mig in i vimlet iallafall! O fy fan!

Skönt att man kunde ställa sin vagn lite här o där utan att bli av med något..

Hade varken jacka eller väska med mig tog två tunna tröjor och mysbyxor på mig Såå skönt..

inget smink o itne behöva bry sig yra omkring som en idiot o kolla på allt som fanns....

Trodde dock itne att jag skulle hitta ett skit men jag kom hem med 40 st nya artiklar till hemmet mig och killen!


Kommer dessutom att ta kort på dessa fixa till det i photshop så ska ni få se...

Nu fårgar jag håret så jag måste nog sprnga o ta bort de straxt!

De blir svart..

komer även lägga upp ett kort på de med..

De var ett tag sen jag la upp bilder här...lägenheten börjar så helt ok ut nu..Förutom dessa fula jäkla tapeter...men de ryker snart de med!

men iallafall tänkte kanske även lägga in några mysiga höstbilder jag har tagit om de ser ok ut på datan..

Hihi lilla papparatzii Johanna är på G....

De är så mysigt att fota o att de blir bra bilder...

Är stolt över min fina nya kamera!


Sen ska jag börja simma med!

Ska bli härligt..

Få lite muskler!

eller ok helst av allt vill jag ju få bort det överflödiga!...HAHAH!...

Kanske blir partaj på Lördag men det vet jag ej ännu!

Beror på om killen vill eller inte har ingen lust att sova där...

O tåg tror jag itne de går så sent..men jag vet inte..kanske ska kolla upp de...

Om Veronica nu ska med också!

Annars blir de nog inget alls!

Nae nu ska jag ta bort färgen!

Återkommer med bilder....

//Johanna!



Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards