Direktlänk till inlägg 22 december 2007

London baby here we come....

Av Johanna - 22 december 2007 23:40

hej o håå alla glada...

Har precis varit hos mamma o firat lite jul eller inte precis men nästan....

I vilket fall som helst så var de trevligt... lite nya saker till hushållet o så där...

Har lite bilder med...En på mig helt Stöööööörd...men de är ju jag det...

har även filmat massor från denna kväll o jag kan bara konstatera de som alla andra redan har...

Jag är verkligen helt jävla knäpp i huvudet finns inte ett enda rätt...

Mohaha men låt mig skratta åt det för det är ju lite roligt trots allt...

HEHE någon måstye ju få folket att skratta och de gör jag fast än att folk skrattar åt mig i stället för med mig...

men jag har kul o andra har kul så keep on roling...


YES box...

någon film blir de inte då jag är allt för Störd för att komma upp på internet...

Mohahah:D

Men en bild där jag överdriver lite kommer iallfall hehe:D



Älsklingen fick även sin julklapp i dag då jag har svårt att hålla käften och bara sååå gärna ville börja prata med honom om det....

Så han fick den idag...

Och de var en Weekend till London för två den 22 februari....De datumet vi firar två år så jag har tänkt till där:P

Och hans present till mig då ska vara att vi går på stan tillsammans så jag får kolla på kläder... framför allt underkläder....

Så london baby here we come....


LOVE.....



Måste äta nåt nu o sen sussa kudden...

 Thihih.....



Sne är de jul alla glada...

Så God Jul om jag inte bloggar efter det...


och ni som har bra info o så vidare om London om vad man ska besöka och bra pubar restauranter och underrklädes butiker med mera....SKRIV:D

vore super kul att få lite tips från andra...

har ju aldrig varit i London..har ALDRIG varit utomland aldrog flygit...

Så det kommer bli super spännande...

:D

Du och jag Älskling...

Du och jag och två år tillsammans.. london kommer bli den bästa upplevelsen någonsin och jag får göra den med dig...

:D

(L)

  


Jaaa o här kommer då Julens härligaste bild....

Johanna... Thats me..

 Just look and enjoy...:)


 


Nisses Julklapp från mig...

Äntligen slipper jag smyga med det haha...klarade alltså bara en dag eftersom jag fixade papprena igår eller jag biljetterna hihih....

Men bestämde ju mig i onsdags... hehe...De är svårt när de är nåt spännande..:P



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 4 januari 2008 19:27

Jaa nu har jag ännu en gång bytt blogg...Tror att jag kommer att fortsätta blogga där man jag vet inte ännu. Kanske använder båda?!?! Här lite personligare o i  den andra kanske lite annat smått o gott!  För er som vill veta vad den är så är det http...

Av Johanna - 1 januari 2008 23:41

Hade ett lugnt nyår ute i Ljunga hos killens föräldrar. Killen mådde inte 100 Så det blev inget partaj... sen känner jag mig själv inte helt för väl.. Vet ej varför kan ju vara för att alla i min närhet är och har varit sjuka nu seanste veckan... Bli...

Av Johanna - 27 december 2007 20:50

Ujuj nu är man trött... har jobbat två hela dagar typ själv i butiken...Jobbade själv hela onsdagen kl 9:30 till 18:15 och idag har jag jobbat 9:30-19:15 o hade lite hjälp från en vännina till Tina som har jobbat i butik men aldrig någon med dessa pr...

Av Johanna - 20 december 2007 15:24

jaa jag har ju tjatat om att lägga upp bilder på lägenheten så här kommer det...De ser inte så ordning ut men i vilket fall så är de ju bilder... Förövrigt har jag jobbat röven av mig är ledig idag skönt de... har verkligen inte gjort någonting alls....

Av Johanna - 11 december 2007 22:20

Här igen...var ett tag sedan! idag skaffade jag mig en ny mobil... Min gamla den rosa Nokian är Paj har antagligen blivit fuktskadat knapparna funkar ej... O jag skulle ändå förlänga mitt ab hos Telenor så jag gjorde de idag fast jag egentligen inte ...

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards