Alla inlägg under maj 2007

Av Johanna - 30 maj 2007 23:30

ÅÅÅ jag tror att jag är kär i den där serien alltså!:..

Den är så grymt bra o jag ka bara inte sluta titta på den har sett på 3 st 45 min långa avsnitt nu as bra jag sitter o garvar o gråter o suckar o aaa hänger med i allt iiiiii

Den är sååå bra!

HAHA

kanske folk tycker är döö töntigt men för första gången är jag helt nere i en serie och jag KAN se den för det går att ladda ner:D

YYYYES BOX!

Bra att man har lite data kunskaper...

funderar på att se ett till börjar ju inte förns 16 imorn så...

Hmm jaa..

Jaa va fan varför inte:D

då kommer jag i säng straxt efter 00 o de är ju inget ovanligt...

nu blir det att fila gaddarna sen ett till avsnitt...

OO låten är ju så grymt bra och i avsnittet som jag såg i dag var de en kille från deras skola som spelade gittar o sjöng o den låten vill jag fan ha den var bra...

O han är ju såå söt..

HAHa blir så kär när jag ser på One tree hill för dom är så mysiga mot varandra o jaa kär i kärleken i serien hahah..

kan man bli det:P???

:D

BYE!

//Johanna!

Av Johanna - 30 maj 2007 21:05

Jag hoppades, jag längtade, jag väntade

men min Önskan gick inte i uppfyllelse...

Suck!



 Började på det nya stället idag på jobbet..Oj vad stort de var o så underbar lokal/lägenhet dom hade det i sån där riktigt gammal lägenhet O så fint

Sen skulle dom visst hyra ut en del av lägenheten för att de var liksom uppdelat i två o den andra var ju mycket mindre men den var mysig jag skulle lätt kuna tänka mig att hyra den för lite billigare peng hehe:D

I peter bara men va fan säg till mig jag kan fixa lägenhte åt dig vettu...

HAHA Skön chef man har..

Riktig härlig människa är min chef...Han är trevlig och snäll...

Fast jag vet att han underhåller saker o ting hehe men asså man fattar juh!...

men men i vilket fall!..

Nu blir det kvällsmacka och en massa One tree hill!

tränar lite på min engelska då det inte är någon text på serien för de finsn inte att ladda ner:(

Snyft!

Men men man lär sig hehe

visa poöng kanske man missar men då drar man tillbaka o lyssnar mer noga:)


 Och på Charlottes bägäran ska jag sluta centrera min text fast jag ÄLSKAR att göra det

får väl böjra skriva dikter elelr nåt o CENTRERA dom då :P


//Johanna!

Av Johanna - 29 maj 2007 21:36

Då är det bara två arbestdagar kvar på WILLYS sen är man fri från helvetet där iallafall!

Sen börjar väl nästa helvete haha!

Aja!men så är det hoppas att jag en dag detta liv kommer hitta ett jobb som jag ÄLSKAR!

Sååå underbart de vore!

Men så är läget!

Sen är frågan plugga eller inte plugga plugga de jag hittat elelr kolla efter anant!

Hur vet man vad man vill o vad som är eftrfrågat...

ÅÅ så svårt...

hatar det..

Jag önskar att jag hade någon speciell talang så man kan göra nåt speciellt o vara BRA på det:D

Aja får fundera lite mer på det se vad man kommer fram till!

Testa lite andra jobb o så där!

Hoppas de ågr bra på jobbet imorn..!

/7johanna!

Av Johanna - 27 maj 2007 21:40

Har haft två jätte mysiga veckor eftersom killen har bott här det var först tänkt en vecka men sen funkade det så bra så det blev visst två hehe:D

Visst har de blivit lite konflikter  sådär men de löser sig ju alltid...

O även om man tjafsar o så där ibland betyder det ju itne att man tycker om varandra mindre..

utan det bygger på förhållandet att lära sig!

och jag tycker att vi har skött oss bra hehe:D

Och igår hade jag en jätte mysig dag jobbade dock på dagen sen solade jag sen gick jag he och möttes av min älskling sen packade jag väskan o så åkte vi för att vara kattvakt åt hans syrras pojkväns katt..

men när vi kom in till stan först kollade vi lite biljetter på bion vi hade täntk gå sen var vi hungriga o jag var sugen på kina så vi gick o satte oss på en kina restaurant o beställde lite käk

Som sen älsklingen var jätte go o betalade!

Sen gick vi hem för att ge atten lite käk gick ner till stan igen för att se om de fanns lite fler pirates biljetter men de fanns itne de  blev tvärtom på dom hehe...

men vi bestämde oss för ZODIAC som faktuskt var grymt bra... bara att jag itne kunde koncentrera mig då jag haft ont i skallen hela dagen o fick jätte ont i nacken och skallen när jag satt där inne:s

men men ivilket fall som helst sen gick vi hem til lägenheten o yste lite o sov var as trött filmen var ju 2 timmar o ännu mer hehe:D

men de var jätte mysigt...

IIii:D

O nu saknar jag honom jätte mycket känns skumt att komma hem till de tysta o toma när man haft någon här konstan i två veckor...

helt sjukt...

O sötnosen hade städat här hemma diskat o fixat lite på läderna o så där...

NAAWww..

så sweet...

hihi


Så är det idag har man firtat morsdag,,

var hos mormor o jag har ftat gärnat ska kolla nu om de blev några bra bilder...

om jag fick några super shots så visar jag upp dom i nästa inlägg..:))

//Johanna!




Av Johanna - 25 maj 2007 19:36

Jaa ni idag har jag gått på stan med min kära mor:D

Härligt härligt...

Och jag har fyndat som fasiken alltså...

Köpte ett par bralor FORNARINA för att tillägga ...Dom skulle kosta 1299 men var nersatta till 299 och eftersom de inte fanns i min storlek tog jag tag i ett par o tänkte ää kan testa ändå kanse blir snygga bagy brallor o visst fan blev det det...

Så nu har jag ett bara snugga bagy brallor som ändå inet sitter bagy bagy utan lite lätt bagy Snyggt:D

WIIE

O sen över till nästa affär där kostade alla jeans 300 kr o där hittade jag ett par ljusa jeans som jag löetat efter i hela norrk...

Så jaa 2 par jeans för 600 o jag som täntke köpa ett par och för inet mer än 500 fick då två par super snygga för 600 hihi WIIE

Sen så kpte jag skit snygg tub line på HM över lycklig för de var sååå snyggt kommer upp bilder senare för er som är intresserade o vill se huhu:P:D

Sen köpte jag en rosa stooor t shirt på GINA som de var två jord gubbar på så stod de strawberry Love:D

O jag somÄLSKAR  jord gubbar kommer assa utmärkt på stranden i sommar när man vill ha nåt slapp på sig hihi ÅÅÅ myys!

hmm mer då.. vet inte present har jag köpt..

hmm aa... tror du var allt.. nae har köpt 6 par trosor med har letat efter dom flera gånger i samma butik för jag har köpt såna föut fast andra färger o jag bara älskar dom för dom är sååå sköna... o nu fanns dom igen fast bara 2 färger o så var de 3 för 99 så jag köpte tre av vardera färg hihi!

AA så kan de vara...

Nu är det dags o fixa käk med killen..

ska betala in lite räkningar med...

härligt...

//JOhanna!

Av Johanna - 25 maj 2007 09:54

Dagen ser ut som följande killens alarm ringde min vi båda var redan halvvakna!...

han låg kvar o myste lite sen gick upp fixade litekom tillbaka o myste lite.. fixa lite till o kom tillbaka omyste 4 sek till o sen var han tvungen att gå..:9

men mysmongot gapar från ytterdörren får man ingen hejdå kram eller hah.

Så jag fick pallra mig upp o ge honom en bamse kram hihi!

Sen blir det för mig att åka in till stan kika lite.

ska kolla på ett par nya jeans...

vet nästan precis hur jag vill ha dom hehe:D

SÅ de är bara o leta o testa!

jag som HATAR att testa jeans så ful o tjocka lår o blää..

AJA får göra en insatts för mig själv!

sen ska jag luncha med sötast

Sen ska jag kolla på lite lotter till mamam o mormor

 Sen ska jag kolla på 18 års present de är en viss tös som fyler snart!

O så ska jag kolla på nåt o hänga runt halsen till kusnin john och Pöket får se vad de blir

o sen självklart ska jag kolla på någon student present....

Hmm lite svårt ingen aning om vad hon kan täka sig smycken har hon i överflöd så de är väl uteslutet hehe:D

:P

får se om jag kan hitta lite roliga saker kanske:P:D

 hehe

:P

Av Johanna - 23 maj 2007 12:58

Sitter på jobbet nu har rast någrsa minuter kvar..

Sen är det dags igen!

det går lite trögt men det kommer de lovar jag hehe..

 idag känner jag ioförsig heelst för att bara ligga ute och slappa i solen o bli lite brun men man får ta o sitta inne vackert o fint o ringa lite...

Hoppas på att lyckas säljanågot ab...

HOPPAS...

jag ska fan lyckas...

det kanske blir bättre när jag kommer ner där nere om jag nu ska det..

ska visst prata med peter sen idag efter att jag har slutat!

Just nu sitter jag mest o saknar killen hehe...

 

Myspys...

ville inte alls gå upp i morse var jätte trött...

låg nog kvar 30 minuter...

haha så kan de vara... men sen var de bara att gå upp...

o nu  ska jag ge mig fan på att sälja åtminstonde ett AB!...

hehe

 

 

Ha det..

//JOhanna 

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards