Alla inlägg den 27 mars 2007

Av Johanna - 27 mars 2007 22:44

Kom på idag igen att de inte alls är långt kvar till min 20 års dag! Får dra till med ett jäkla hallelulia då!Eller vad säger ni? man blir ju bara 20 en gång i livet!AA så kanske det får bli, Hyra en lokal o ha en hejdunderfest!Eller också tält och hyra någotn stans att ha det på!Med massa folk!Hmm känner jag ens så många HAHA...NEeeTror inte att de kommer koma så många det skulle nog bli ett jäkla fiaskomen men Sånt man får ta senara hehe!kanske kanske inte!Bjuda folk från skola o så Challe som tar med lite av sina kompisar o killen o lite av hans kompisar o så gammla skolkamrater!..O lite andra vänner, fan sen har man ju massor hehe:Daja..De jag funderar på är då...kommer min pappa ringa o gratta mig??eller kommer han inte göra det?Kommer han hälsa genom bror eller kommer han inte göra det!Vill jag att pappa hör av sig??Jag vet inte...Ena delan säger jag de vill jag för jag vill veta att han tänker på mig och saknar mig för jag saknar honom..(gråter)Jag vill att han ska ha lika ont som mig!Ondare!...För jag får kämpa!Jag får dras med allt du gav mig som jag inte ville ha!Hemsak tankar och minnen!Men det som känns mest just nu är att jag saknar dig!Har inte träffat dig på 2 år nu!Inte sen den dagen!Jag vet inte om jag vågar se dig igen!Men jag önskar att du personligen grattar mig på min 20 års dag samtidigt som jag skulle visa alla andra att jag är arg för att du hörde av dig!Men innerst inne så blir jag glad, inerstinne känner jag hopp!Jag önskar att jag bara kunde få en riktig pappakram och att allt som hänt, aldrig hänt!Andra delen säger Nej för att du sa upp kontakten och tog MINA ord ur MIN mun jag skulle säga dom orden och få dig ledsen det var itne jag som skulle brista igen den dagen! De var du inte JAG!...Inte jag inte jag inte jag!Det var inte jag som skulle brista då, av dina ord!...Inte igen av något som du skapat.Jag minns hur tyst de blev i rumemt efter att du sa orden,Eftersom jag inte får träffa mina barn mer än vad jag gör nu kan vi lika gärna skita i det Han reste sig upp och gick! De blev helt tyst inom mig! Socsgubben föröskte få honom att stanna och prata om saken men han vägrade och så gick du!..jag minns hur jag började skaka o bara grät, grät och grät! Men han såg det inte, han hade åkt sin väg!Han bara gick.. Såg sig inte om!Såg inte mina tårar som han skapade ännu en gång! Han såg inte hur han ännu en gång förstörde en liten bit av mig!Men samtidigt släppte han mig fri!Jag var fri!Kommer jag någonsin glömma det sveket?!Det känns som taget ur en bok när jag minns alltihopa, en riktig rysare!Men det är verklighet!De är mitt liv jag minns som...u har jag skrivit för mycket om detta!Lovade mig själv att inte göra det igen!men jag känner mig lite neråt så jag måste få det ur systemet innan det blir värre igen!Punkt slut-----------------------------------------------------------Köpte svart hårfärg idag men jag vet inte om jag vill färga det svart??Jag vill ju testa ljusare!...men jag pratade med en frisa idag som jag har rådfrågat förut om att lkippa kort o hn sa nej o de blev skit bra för jag gjorde de ändå fast hos en annan frisör!...men hon tyckte absolut att jag skulle färga håret svart och absolut itne ljust:SAA hur ska man göra vill ju testa något nytt!Typ sirapsbrunt!lite så där orangebrunt typ!...Itne mörkt! inte koppar!:Stänker jag bara på mammas frisyr...!O de funkar inte hehe:)!räcker med att jag redan är lik henne behöver ju inte ha samma härfärg med..Inget illa menat men!Nee... ska sova på saken!..kan dock itne gå o lägga mig nu är för uppe varv fast jag inte tränade idag efter jobbet och fast jag har rört på mig HELA dagen!har varit duktig idag igen!O aj vadont de gör i kroppen:SBlää!Solade idag igen iallafall hoppas på att få ltie färg o skita i sminket sdå man kan låta solens alla Uv strålar nå min hy så jag blir brunare:D!Färäskte ladda ner sex and the city men jag har inte tillrcäkligt mycket utrymme på datan hppas att bror köper min hårddisk denna gång... han sa att han skulle försöka o med den lönene han fick så ska de väl itne var nåt problem va fan!...HAHA!fick så där 22000 mer än mig! SÅ jaaa!...tack jag kan gänra få min härdisk denna månad!...O mina pengar:) hihi!Har sålt min laptopp 2ggr för 2000 kr vardera gång!...fast ibland saknar man den faktiskt hehe!men men så är det har ju tjänat pengar på den!Och itne lagt ut en krona själv på den eftersom jag fick den genom skolan:)HEHE!aja..orkar inte skriva mer nu!Ändå ingen som läser det mer än jag!//Johanna!eftersom jag inte får bildhanterarne att funka här så komer jag att hänvisa till min bilddagbok!Hittade en MASSA gammla bilder på mig själv som jag hade tänkt lägga uåå där kika gärna hehe:D!http://johanniiisss.bilddagboken.se/Finfina märket efter P-stavs insättning!

Av Johanna - 27 mars 2007 11:47

Så där då nu har jag varit och satt in min P stav den var då inte liten HAHA... f sjutton vilken nål så grov den var för att inte tala om längden på bedövningssprutan HAHA!...Den måste fan varit över 10 cm lång Rugigt.-..men det gick bra!..Hopaps att de funkar bra nu med detta..Slippa tänka på en massa piller hela tiden!De värsta är väl att mensen blir ojämn men helst av allt hoppas jag att den försvinner helt gud vad skönt de vore!..Men men nu ska jag ner o handla o sen laga mat och städa!Och Sen blir det att jobba!Men först en snabbis upp till mammaoch ringa några samtal och sedan hämta mjölken hon var så snäll och handlade åt mig igår!Ojoj de blir mycket att göra idag!Sen kanske träning i kväll och sola igen :DByeFubnderarp åatt färga barret med min vänn charlotte säger att jag ska ha det mörkt med lite rött i men jag vill testa något nytt typ sirpasbrunt eler lite åt de orange hållet:SAja ska ner o kolla på det sen alltid kul att testa något nytt får väl köpa med mig ett paket med brunt med i fall de ser förjävligt ut HAHAH:DSen är de bara lämna tillbaka om man inte vill ha det utan tycker att man passar i de man färgar de till!hehefår se!:D//Johanna!

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards