Alla inlägg den 10 mars 2007

Av Johanna - 10 mars 2007 02:16

Nu är klockan sent på natten o Veronica har precis åkt hem!Vi beställde en portion med friterad kyckling att dela på så vi åkte hem till mig o käkade det sen satt vi o kolalde på film ...Och vi kom fram till att de var en djälvul till flikcvän vi båda satt o sa jag tro jag har sett den här... känner igen de är men iten de här kasnkeinte har sett den ändå men de där känner jag igen så jag kanske har sett den fast vad är det för film nae har nog itne sett den sen båda två bara jag har sett den tror jag ! är det inte den här o veronica förklarar lite o sen bara joo är de inte nät med djävul Jooo det är ju en djävul till flickvän!... HAHA sen var vi tvungna att kolla text tv ifall de var så och rätt hade vi HAHA!.Sen kollade vi på den o snakcade MASSA skit om allt och inget sen kom nästa film o vi kolade lite prtade massor sen kom tredje filmen då var vi lite små sega men vi kikade och sen nu till slut så var vi båda så trött o vevve askulle köra hem så det blev dags för sängen här!Men jag måste säga att jag haft en super trevlig DAG!Aha igår var jag ju då och tränade och boxades på säcken och när jag väl gjorde det så kände jag att jag fick in ett fel slag men tänkte inte mer på det... Men jag hade ont som satan när jag vaknade imorse! Sen har jag jobbat hela dagen o de har gjort ont o jag har inte använt handen helt o när jag skulle skriva på lappen när jag slutade så såg det ut som om en 7 åring hade skrivit:S Illa det visade sig sen att hela tummen är svullen på mig Mohahaha..:PSå illa har till o med börjat få blåmärke!:SSå illa... o de gr ont i kan inte riktigt röra på den helt HAHA.Så klantigt men det är SÅÅÅÅ typiskt mig är BTW helt öm i kroppen förövrigt med haha:SImorn ska jag upp och klä på mig packa väskan dra in till stan o träffa kim fika lite o kika lite!...Sen kommer nisses familj o hämtar upp mig så ska vi åka till hans farbor! och på Söndag ska jag antingen träna med charlotte inne i stan eelr också själv på verket får se hur det blir!Vore kul att träna med henne! men jag är ju inte lika fith som henne HAHA:D!men men så är det att vara newbee:PAJA nu är jag fan trött gick upp 9 imorse och käkade frulle lagade pannkakorr och damsugade tror att mina grannar inte är allt för glada på mig diskade i går efter 23 och damsugade idag straxt efter 10 HAHA:DSå illa:P Mohahahaha:DMen ha det fint//Johanna!

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards