Direktlänk till inlägg 22 mars 2007

A golden star!

Av Johanna - 22 mars 2007 00:04

Jahopp då var min lediga dag förbi! Jag var inte så ledig alls idag faktiskt! Fick dock sova länge men jag vaknade först vid 8 o höll på att bli galen på mig själv..Fattar inte attjag ska väkan så himmla tiigt varej morgon! Jag tror att de är för att de hålelr på att bli ljust då!O solen skiner ju in..fast de är rätt mysigt att vakna med soen i ögonen dock så var de ju inget solsken här idag:S!Men idag har jag alltså dammat lite städat och rensat i badrumet slängt onödigt skit! Sen har jag gått omkring o fixat med allt här hemma flyttat lite o ändrat o städat iorning vikt kläder och lagt in i garderoben, sorterat tvätten så jag slipper de när det är dags att tvätta!Sen har jag lagat en massa mat...Jag gjorde kyckling i folie i ugnen asom jag skulle ätit idag men jag ångrade mig kom på nåt godare:DMen den kan ju änvädas till att göra kyckling sallad Mmm så gott hihi!Sen ställde jag mig o körde 5 kycling filer och en stor STOR kött bit till mycket mindre bitar stekte vardera i två omgångar och blandade med två olika burkar med thai curri och sweet sås.Så det blev alltså 4 olika rätter!...Men 9 Portioner Sen var jag ju själv tvungen att äta något också så jag gjorde friterat kött alldeles själv...:D med ris och Sweet thai sås MM de blev gott de gick hem hos charlotte med:Dhärligt en liten mini kock är kanske vad jag är trotts allt HAHA!...Ville ju gå hotell restarurant när jag var mindre oskulle välja jag hade tänkt att bli servitris!Men de blev jag itne...Jag blev INGET istället!.Men i vilket fall efter att maten var klar satt Challe o jag o pratade o käkade lite sen plattade jag hennes hår får jag alltid göra när hon är här HAHA:D!Gratis gumman till kanske ett kommande jobb på KICKS iiiiiii:DHärligt!Ska jag komam o hälsa på:P!efter snacka o platta håret o så så blev det av ner till gymet o sola 14 min sen gick challe hem och jag tränade:Dhärligt:DO nu sitter jag här o känenr att jag har varit duktig idag!...Imorn tänkte jag kasnke träna på förmiddagen sen dammsuga och laga mat för dagen tänker inte äta upp mina matlådor jag har gjort iordning iallafall!får se vad de blri kansek lite lax de vore gått hihi:DÄlskar de!:DMåste köpa hem mera!På frdag är det löningÖnskar jag hade ett mer välbetalt jobb här har man slitit häckenav sig i flera månader nu o får inte ut mer än ca 9700 De är ju för FANINGET!....GAAAhh så arg jag blir... det är helt sjukt!Ingen respekt och underbetalt fy fan vad snålt...Ska sluta där hitta ett nytt jobb med bättre lön...SÅ de så!Ett jobb som man orkar jobba mer än 8 timamr om dagen utan att bli klippt slut:Sett jobb där man inte jobbar 11-21 då hinner man ju itne göta nåt ett jobb där man börjar på morgonen o får gå hem runt 15/16 så man hinner med något!vleket fall som helt HÖGRE LÖN och mer RESPEKT!Det förjänar fasn jag som tar hand om era varor OCH agerar BANK!:S Trist asså!Nae ska ta mig en duscha snart sitter här o skriver o kikar samtidigt lite på Sex and the city...Jahopp!Fast jag har gjort så mycket idag känner jag mig ändå totalt jävla RASTLÖS!...O varför heter det rastlös igentligen??? jag menar när man känner sig rastlös beror de ju på att man inte har något att göra Då har man ju rast annars gör man ju något o då har man inte rast eller??SÅ då är man ju inte rast-LÖS när man känner sig rastlös utan man är VAD??!jag klarar inte av att de är så tomt känner mig helt ensam och rastlös och de är tomt och jag blir knäpp av det...måste ha TVn på i bakgrunden för att inte känna mig ensam men det gör jag ändå de funkar liksom inte!Naee ett litet djur kanske de ska bli ändå!..Jag menar de är ju så mysigt...Hmm aa får fundera på det ännu mera!...De blir ju lite jobbigt att konka hem all kattmat och kattsand o skit o lära den att kissa o bajsa i lådan!..O så luktar det!..AA men vad gör man då??Ensam eller lite mera jobb??Hmm:SVet ju inte ens om jag tål katter!... för de kliar alltid så dant i näsan:SÄÄ slut på skitsnacket.kanske hörs senare eller imorn komemr ju alltid på något man missat!Tänkte avsluta med en rundvarndring i min lägenhet alla hörn är med:D hehe:D!:Pkanske inte så lätt att se på bilden vet inte riktigt!//Johanna!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 4 januari 2008 19:27

Jaa nu har jag ännu en gång bytt blogg...Tror att jag kommer att fortsätta blogga där man jag vet inte ännu. Kanske använder båda?!?! Här lite personligare o i  den andra kanske lite annat smått o gott!  För er som vill veta vad den är så är det http...

Av Johanna - 1 januari 2008 23:41

Hade ett lugnt nyår ute i Ljunga hos killens föräldrar. Killen mådde inte 100 Så det blev inget partaj... sen känner jag mig själv inte helt för väl.. Vet ej varför kan ju vara för att alla i min närhet är och har varit sjuka nu seanste veckan... Bli...

Av Johanna - 27 december 2007 20:50

Ujuj nu är man trött... har jobbat två hela dagar typ själv i butiken...Jobbade själv hela onsdagen kl 9:30 till 18:15 och idag har jag jobbat 9:30-19:15 o hade lite hjälp från en vännina till Tina som har jobbat i butik men aldrig någon med dessa pr...

Av Johanna - 22 december 2007 23:40

hej o håå alla glada... Har precis varit hos mamma o firat lite jul eller inte precis men nästan.... I vilket fall som helst så var de trevligt... lite nya saker till hushållet o så där... Har lite bilder med...En på mig helt Stöööööörd...men de är j...

Av Johanna - 20 december 2007 15:24

jaa jag har ju tjatat om att lägga upp bilder på lägenheten så här kommer det...De ser inte så ordning ut men i vilket fall så är de ju bilder... Förövrigt har jag jobbat röven av mig är ledig idag skönt de... har verkligen inte gjort någonting alls....

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards