Alla inlägg den 8 mars 2007

Av Johanna - 8 mars 2007 23:36

Hade precis fått på mig brallorna o satt på mig en tröja så ringer de på dörrn trodde de var mamma som kom o överaskade men istället var de en göteborgare som sa att han var från branskydds någonting så visade han frma nåt bevis på att de var så bla bla... men det började med att han ite ens stod utanför min dörr:S utan en bit bort så jag kikade ut o bara va fan iongen här o så vände han sig om o bara ÅÅ hej är det du som bor här..ÄÄÄ nae jag bara öppnar för jag tycker det är kul att göra det åt grannen! PUCKO!klart jag bor här...aja sa inte så men han bara får jag komma in o massa aa visst!Så han steg på trodde ju att han bara skulle kolla om jag hade brandvarnare o typ informera om vad man ska göra om de börjar brinna men idiotnen ville sälja en brandvarnare och brandsläckare för 323 kroner om året!äää aha:Skanske kan vara nåt men sen när han började yra om hur myceklt man skule betala så bara aa kan du betala 240 kr i månaden ÄÄ va´?kostade de inte 323 kr per år...HAn visste ju fan itne vad han yrade om:SO sen så bara bor du här själv ää aa!O bar finns det nåt bra uteställe här i sörping o han babblade om allt anant o man bara HALLÅ ska dom itne vfara proffisionella eller??!Så han försökte lura på mig det där blev faktiskt rädd av honom:S kändes obehagligt:S!O sen sa jag det asså jag m¨åste ruas nu ska till jobbet o han bara aa men har du en minut O jag bara aa 1 minut inte mer o han babblade i fem o bara ska du ut ivkäll och höll på sä där o så sa han jag kanske riger dig ivkäll för att se om du sa ut elelr inte o jag bara aa men jag har inte tid nu så nu får du gå o han bara aa men jag eringer nog dig ska du ut ikväll eller..Å jag bara nae.. okej imorn kväll dåå??ÄÄ nae inte det heller han ville ju fan knappt gå!O sen bara du kanske itne är någon party brud o jag bara nae det är jag faktiskt itne!Han frågade till o med va fan jag jkobbade med:SAsså... vilket äckel!USCh var bara tvungen att skriva om det...SÅ tjejr ringer det någon utläning som är göteborgare för det var han tvungen att nänma idioten och som är runt 25 års åldern skit i att öppna!:SMan kanske skulle ta o rinmga till någon på de där stället han kunde fanitne ens ge mig ett nummer till dom ju!:Shan bara jag ringer dig inann vi åker härifrån för att se om du har bestämmt dig:SDagens tistel till den utländska Göteborgren som var från brandskydds någonting!:SDangens ros går till många idag!Först o främst Nisse för att han var så GO o förgyllde min förmiddag med ett spontant gulligt SMS!Nästa går till Jerry på jobbet som bara klcäkte ur sig helt plötsligt att jag var väldigt vacker!Det fick mig att känna vacker för en stund hihi!Jerry är då en av de äldre på jobbet han är ju lite rolig HAHA:DO det kvar knappast någon raggningsreplik...Utan ren sanning!Nästa dagens ros går till (trumvirvel)MIIIIIIG...Hihi för att jag var så duktigt och gick ner till gymetOch tränade si så där två timmar!Jag värmde upp 5 min som han sa körde mina grejer 3 gånger tolv gick runt o körde på..ERkänner att jag kanske fuskade lite när jag blev för trött o kanske bara körde 10 ena gången men satte på dom på nästa gång jag körde den! Men innan jag körde dom så var jag ju bara TVUNGEn att gå in och slå på säcken FYYY fan vad jobbigt det var HAHA!:Dmen härligt!Sen så varvade jag ner 15 min på min älsklingsmaskin som jag inte vet vad den heter men man typ går o så rör på armarna samtidigt man håler i två långa pinnar och står på två pedaler typ kanske:SHAHAHHA:Dfin beskrivning!o sne var jag tvungen att lägga mig i massage sängen oo höll på att osmna haha:DHade varit härligt sovit där inatt nära till jobet sen:D!men men1...Fy fan vad jag har stressat idag!Den där snubben från brandblabla någonting kom ju precis när jag skulle gå så jag hade ca 10 min på mig att skynda ner till verket till den tid som jag hade där alltså 15 sen tog de 40 min dom sa at de skule ta 30:SIallafall så stressade jag till braksen o beställde en sallad skulle ta 10 min så jag tänkte äta en apesin sp länge då han inte få i mig den tog salladen o sprang till jobebt slängde på mig kläderna gick o föröskte äta upp mion apelsin vilket jag inte han!Se på min kvarts rast som jag då hade skulle jag äta upp den där salladen som då var min middag alltså kvart över 6 hade inte äti frulle sen 11 o bara en halv apelsin HAHA:S De måddeinte min mage bra av kan jag säga:Sfy fan!O sen då tog han blodtrycket på mig o de var för högt:shade 125 genom 91...o han bara tittade på mig o jag skrattade o sa är det dåligt eller??O han bara allt över 90 är för högt:Smen det kasnke är för att du stressade ner ....Vi kan ta om de någon gång men om du fortsätter måste du ta reda på varför för du är så pass ung så det är inte bra:SA så så har min dag sett ut o när jag kom hem diskade jag ät två knäckemackor nu sitter jag här o snart ska jag duscha o lägga mig o sova!KLanske ksa blåsa håret inann jag lägger mig annrs kommer jag inte kunna platta de imorn se ut som ett jäkla krull HAHA men det är snyggt detr med i bland beror på hur man vill ha det:PUSch vad jag bara skriver om en jävla massa skit hela tiden fy fan!:sAJA! SÅ kan de vara någon måste ju göra det med!..Kommer sova gott i natt iallfall:Dhärligt... hoppas jag ..::D//Johanna!

Av Johanna - 8 mars 2007 11:39

Blev lite förvånad igår kväll hörde nåt jäkla skräll och fattade inet vade det var!Då var det min mobiltelefon som lät och de var min underbara pojkvän som ringde mig! Och vi brukar itne ringl varandra så ofta så pratade vi precis på Msn så jag blev bra förvånad men vi pratade i hela 11 minuter haha:D Härligt:POch nyss fick jag ett helt oväntat Sms från honom så härligt:DDå vet man att han tänker på mig ibland hihi:P Eller man får det bekräftat HAHA:DNu kan jag vara super glad hela dagen hihi!Ska ner till verket idag vid 3 och prata med en snubbe!Sen ska jag jobba och efter jobbet funderar jag på att träna en stund slutar kvart över 9 och börjar imorn vid 11 Så man lär ju inte vara hemma förns efter 22 idag men så tänkte jag i går hmm kanske inte skulle gå kommer hem så sent!men så kom jag på mig själv att jag går ndå inte o lägger mig förns klockan 00 på natten ändå Så vad spelar de för roll egentligen!HAHA!Nae träning i kväll bli det!Sen får man se hur helgen blir då kanske massa träning då med...kan ju vara skönt!För nu jävlar ska det här sättas igång!JAAAAPP!BESLUTEN!Nae nu ska jag fixa frillan och damsuga!HA det!//Johanna!

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards