Alla inlägg den 19 mars 2007

Av Johanna - 19 mars 2007 22:13

Det är så förbannat tomt här utan min älskling!Har varit i väg med mamma o hennes kompis på något grejs så jag antog mig en liten uppgift ska börja sälja smink!KOstar bara 50 kr en engångs summa...Och sen är det bara att försäka sälja lite då o då det är smink från Oriflame det är produkter som itne är testade på djur och de är inte en massa skit i de utan det är naturliga prdoukter så vi får väl se hur de går hehe!Som tjejejn jag pratade med sa...Du gör de för att de är kul et är ingen tvång till något..Så de är ju skönt... fy sjutton vad mitt huvud bultar:S kan bero på sömnbrist och en tom lägenhet!Fan saknar älsklingen redan fast han åkte igår:(Känner inte för att jobba imorn men jag hoppas de går över när jag har fått sova lite!Mamma var uppe några timmar o snackade lite o så!Kändes bra att prata ut lite!förövrigt tänkte jag bara säga att Mitt jobb är underbetalt och orespekterat!jag fattar inte hur fan folk tänker bara slänger fram pengarna framför näsan inte ger de i handen alla tackar inte...Folök bara slänger upp varorna och tror att vi är ur starka som helst eller??Ni som läser det här och bara slänger upp era varor på bandet i hög gör inte det.. De går fortare om ni lägger dom en och en och ni får ett MYCKET mer trevligt bemötande det kan jag lova.... för jag orkar itne med mitt jobb mer för jag blir så arg efter arg efter arg för folk är otrevliga slänger pengar framför näsan jag menar när jag ska ge tillbaka deå minsan sträcker dom frma näven tänk om jag också bara ska slänga upp dom o bara titta på dom... jag tror inte att folk vill ha det så!...Vill fan göra de tillbaka men då får man väl skit men satan vad snoopet:Ptror ni inte det?!AJA tänk er för nästa gång ni handlar...Så lovar jag att de blir en bättre gång...iallafall om ni handlar av mig!...Nu känner jag att jag måste ducha och sova för imorn tänker jag itne gå upp för tidigt o jag måste komma på nåt o laga till mat kan ju inte gå hela dagen utan att äta:Seller hehe!ska se om de finns nåt kul att träna imorn runt 20...USch vad det är såååå ensamt här... även fast mamma gick så har det känst som om de fattas någon o de är du älskling!...Denna vecka ska de bli massa träning!..Imorn onsdag och torsdag!... after work...På Onsdag ska jag laga matlådor så jag slipper gå upp tidigt och laga mat...de behövs...Se ska jag diska och plocka iordnin på mina kläder tvätta lite kanske om det går!Sen träna sig lite sen sova!Ska inte slappa något på min lediga dag för de ska jag göra i helgen när jag åker till älsklingen!Bara slappa o mysa!Men nu tycker jag att det ska sluta regna och snöa...O bli riktigt VÅR!o sen sommar!...BTW så får ni alal ursäkta alal mina stav fel är så förbannat trött...men även så rastlös att jag inte kan gå o lägga mig:S är inte det en ganska ond cirkel HAHA..Jag skulle behöva skaffa mig en liten kisse kat eller vovvsing för jag behöver lite sällskap här hemma när plutten inte är här!kanske ska spana lite efter kattaer eelr hundar!Vad tycker ni en liten kisse katt eller liten söt vovsing??!De är ju förbannat mycket jobb om man har hund ut o gå och allt sån o jobbar man då långa dagar kan de bli svårt så om någon bor själv i lägnehet och är borta ett tag hur gör ni med era hundar??Vilken hund ras ska man ha jag vill nog ha någon lite mindre!men självklart inte en massa konstigt avel.Annars om man ska ha katt då?det är ju mysigt o funkar ju bättre att lämna ensamen hemma en ite längre tid!...vad ska man ha för stort??jag vill inte ha en katt som tappar massa päls tycker inte om att ha katt hår övetrallt... men min kompis charlotte har världen mysigaste finaste kattar dom gillar jag o dom gillar mig... verkar de som iallafall dom komemr alltid o stryker sig mit mig o vill bli kelade o så hihi myyyys...AA de behövs när älsklingen inte är här faktiskt!Men just nu saknar jag honom mer än någonsin!...tror att jag kanske är lite för trött och känomässig just nu!Hoppas att de bara är sömnbristen som talar med mina tårar i ögonen eller också är det dags igen:S:/USch jaa nee ducha o sova!sk bara kollal ite på katter o hundar så jag gör något så jag inet lägger mig helt rastlös..!Då komwemr jag väl bara ligga o titta i taket i natt igen:S!DUUUUUMMA!Sov gott...Och de vore snäll mwed ltie katt o hundtips:P hehe!

Av Johanna - 19 mars 2007 17:09

Dt var ett tag sedan! och idag kommer de kanske bli långt eller kort..Är egentligen alldeles för trött för att skriva jag sov två timmar i natt och sen jobbade jag i 7 de låter inte så värst roligt eller hur???Men jag hade nog en av mina roligaste dagar på jobbet eftersom jag var så över trött så garv ade jag åt allt o kunde bara inte sluta HAHA:DOch sen röd som en brandbil i nyllet är det inte typsikt mig HAHA!Jaa om någon nu läser så har ni väl missat lite i mitt liv men inte mycket och inget viktigt!Älsklingen var här en hel vecka o höll mig sällskap! MYS!De var tomt att komma hem till lägenheten igår efter jobbet o den var helt tomt o tyst och mörk:( fy!men man får inte ta för givet här i livet man måste uppskatta det man har o de gör jag!FÖr hur mycket jag än tycker om att ha honom här så vet jag ju att han måste åka hem Men han kommer tillbaka!De känns så bra!Man känner verkligen när man har träffat rätt!Rätt in i hjärtat för att stanna!Kanske inte förevigt men för alltid för i mitt hjärta kommer du alltid att stanna!Men från kärlek till träning har ju då inte kommit i gång så jätte värst mycket!men jag tränade pilatesO de var faktiskt ganska skönt hade tänkt köra box idag men eftersom jag då inte sov i natt så tror jag att jag inte kommer att palla det!Känner att magen skriver efter lite mat med hmmm vad ska man äta då!Är helt pank HAHA!Illa!aja har ju små pengar till mjälk iallafall annars har jasg ju allt!Behöver knappast tänkte på bröd för min pojkväns snälla pappa gav mig 4 st skogaholms limpos och 3 skogaholms rostbröd Så jag har så de räcker ett tag framåt o de var dags färskt då!:Dkänner för att lägga mig en stund men gör jag det så vet jag att jag inte kommer kunna sova i natt vet inte vadde är med mig går upp jätte tidigt iallfall för att vara mig o så somnar jag jätte sent:SI natt var de väl extremt då:SBläää klockan 04:40 tänkte jag fan då aja får sätta klockan åp 12 så jag vet att jag kommer upp i tid trodde att jag började 16 så tänkte jag fan bäst jag kollar ifall att aaa just det bar jobbet johanna börade 08:30 Så de blev alltså två timmars sömn i natt sen när klockan väl ringde satte jag den på snoze och somnade sittandes mot säng gaveln med telefonen på magen HAHA:P:D Den ni HAHA!NAe fy sjutton måste äta nu!Men jag ville bara säga en sak till!..De är inte långt kvar tills sommaren är här och min 20 års dag Så härligt:Dkommer ju knappt bli någon skillnad att bli 20 men de är ju lite stort hehe!Men fy fan vad gammal man håller på att bli:Snär man är 19 tycker man de är okej 18 känner man sig liten och 20 gammal:SHAHA jäkla tant juh:Saja så kan de vara!funderar på om man skulle ta någon Ky utbildning...men jag vet inte...Finns så mycket man tänker på när det gäller framtiden!får vänta ett år kanske!har ju internet o lägenhet o sånt man itne bara kan säga upp så där och skulle man börja plugga kommer man ju inte bo kvar här!..men fy sjutton vad skänt de är att ha eget slippa tjat och gnat och bråk!man kan bara komma hem till mamma o vistas i samma rums som min syrra 3 sekunder innan de blir tjafs:Svi funkar inte ihop längre ingen av oss:Smen det kommer väl tillbaka när man blir äldre får jag hoppas!Nu ska jag äta!...HA det!//Johanna!

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards