Alla inlägg under april 2007

Av Johanna - 29 april 2007 21:50

Hopp de var lika mycket folk idag..:S usch slut:S

Orkar inte jobba mer på ett tag nu:S men jag börjar 08:30 imorn så det blri att lägga sig tidigt...tänkte äta något o vill se på någon film!..

men jag är bara inne på kärleksfilmer just nu:)

såg the holiday idag klockren...

Så härligt att se på lite kärleksfilmer

Mysigt att se helt själv o bara skratta och sukta efter att få göra som dom!

Nåt jag skulle vilja gära någon dag som jag har sett i filmer som er såå mysigt ut det är att lägga sig på en filt på ett öppet fält under himlen en stjärnklarnatt och lysna lite på världens mys musik bara ligga där o mysa och se på stjärnorna och prata med varandra!

Mysigt!

men de är nog bara sånt som ser mysigt ut i filmer eler vad tror ni???

AA kanske skulle testa?!

förövrigt har jag ont i skallen o känner mig yr:S

inte bra!...

upp tiigt imorn jobba röven av sig igen....

ÖNSKAR VERKLIGEN att det ärlugnt imorn men det kommer väl vara massor imorn med...ORKAR inte...

ÅÅåå rädda mig någon??!

Imorn blir det grillning och så där sedan lite brasa så får man se vad som sker...

Lite mysi  sängen med killen kanske:D hihih WIEE!

HOOPPPAS!

O så ska jag tjata på honom att stanna till onsdag så jag får umgås med honom lite mer eftersom jag slutar 15 på tisdag o han är ledig...

hihi

 LOVE


//Johanna!


Here I am
Standing naked
Thats what she said
I dont mind as long as I get what I want

She's heven sent
I take this subway
You're always sorry
When you tell me
What youre feeling

Ooooh she's so special
Ooooh she's so special

On and on and on she cries to men
On and on she makes me feel so special
She's a devil in disguise
She's a golddigger

Well I dont mind
Don't really care
This is the end
It will be the last time (well I dont mind)
You're always begging for salvation
But you don't have selfrespect

Ooooh she's so special
Ooooh so fucking special

On and on and on she cries to men
On and on she makes me feel so special
She's a devil in disguise
She's a golddigger

Well I dont mind
Don't really care

I don't wanna be inside of you,
I don't wanna be afraid of you
It takes me knowing and leves me nothing

Oooh she's so special
You're so fucking special

On and on and on she cries to men
On and on she makes me feel so special
She's a devil in disguise
She's a golddigger

Av Johanna - 29 april 2007 14:01

54 dagar kvar tills min 20 års dag!


hade skrivit ett långt inlägg o så råkade pucko jag trycka på ladda upp bilder och sen så försvann allt Cp:s

fan då.. orkar itne  skriva om..ska straxt äta sen duscha o fixa mig lite o sen är de dags för jobb..

blää orkar inte mn man måste ju!

är sååå stressad o har varit det hela veckan har varit så jjäääääävla mycket folk på jobbet så jag hoppas verkligen att de är typ dött idag så man slipper stressa och hålla på... det bord ju räcka nu:s

eller?!

usch blää... vill bara spy på det...


för att inte prata om gubbjävlen igår OOO vad jag blev arg o de märktes vill jag LOOOOOOVA gubbjävel.. du behövde ändå inte dom där kakorna fetto!...

BLÄÄÄÄÄÄÄ
O ful näsa hade han med...at han ens kunns skälla på mig om det och om en sååå liten sak de handlade om en jävla kupong på 3 kr o jag sa att enast en gäller per köptillfälle o hande han tagit de bra hade jag fan kunnat skicka med det... men nu ställde han sig o bara menden sitter på kakornas o jag tollererar inet det o bara det är skit och iså fall får du ta bort kakorna det är dåligt stil ändra det...

o jag bara aa men de står så o liksom jag kan inte göra nåt nae men ta bort kakorna då om du itne kan dra bort rabbatten...

hade han varit läskunnig hade han kunna läst de själv CP...

inte mitt fel...

ÅÅÅ tre kronor.. och jag får skit!

för att inte prata om fjortisen som bara började yra typ att vi skulle kolla till våra gärddfil bättre för att hon hade köpt en rutten... DAHH den kan itne vara rutten sur kanske haha!!!

men ändå vad har jag med de o gra hon bara gapa o bara aaaaahh....

O sen så bara aa visst fine 18 kroner tack o han bara aa jag har bara 17 men de får ni faktiskt ta för besvärret...??

ÄÄ hallå??

jag får mindre pengar i min kassa o jag får skit för det....

O de där med gräddfilen kunde hon sagt till någon på golvet för jag siter i kassan...

Om ni inte fatatr det så tar jag BARA betalt jag står inte och resnar gammal och nytt!... Jag leverera inte varorna jag beställer inte varor...

jag tar bara BETALT!

Cp kunder!.

Men sen kommer de såna där trevliga kunder som gör att man kan vara glad än hel dag...dom är jag tacksam för!..

Hoppas de är lugnt idag!..

Orkar inte jobba...

orkar inte...

är helt slut i hela kroppen!

 Golddigger- Armin Van Buuren

//Johanna!


Av Johanna - 28 april 2007 19:49

Väldigt mycket jobb och väldigt mycket folk!¨

Fy fan vad de har varit rörigt på jobbet senaste dagarna:S

usch skönt att jag inte jobbar hela dagen imorn!

jobbar inte några långa pass alls nästa vecka såååå skönt...

Sen åker jag till Nisse och slappar lite till helgen!

Underbart

ska tvinga hit honom under veckan!..

Han sov här i natt igen hihi!

Jag bar sliter med honom hela tiden!

Så hade vi köpt godis och läsk och skulle titta på talang då var det slut inte trodde vi klopckan var så mycket hehe men  de var de så det blev macka och sen lite godis efteråt och sen lägga sig o sova!

eller sova o sova...

idag jobbade jag och sen kte till tattuerings mässan inget att ha detta är heller det är så mycekt folk överallt så man kan ju inte kolla nåt alls,, där åkte 150 spän i könt åkte karusell med bror o hans kompis hon bjöd hehe tack:)

blev dock väldigt yr och mådde illa när jag klev av karusellen tills 2 timmar efteråt mår fortfarande lite små illa.. det är nåtsom itne stämer med mitt balanssinne!

kanske ska ta o kolla upp de trots allt...

nu sitter jag har o tänker snart göra mig en macka så fort jag mår som vanligt igen för jag känner samtidigt att jag är hungrig som bara den!

Ska göra mig en baugett med grönsker... sen har jag fått lite filmer av bror som jag tänkte kolla på!

nån van the man två fast de var visst baar en fram van the man som var med i den filmme haha..den ska jag nog glo på iallafall sätta på mig lite myskläder o mysa lite:)

låter prima...

 Tack för i natt och alla nadra nätter jag får tillbringa med dig!

Sov vääääldigt gott i natt hihi!



//Johanna!

Av Johanna - 26 april 2007 20:42

USch jobbat hela dagen haft ont iskallen halva jätte hungrig nu och när man kommer hem ligger de en räkning o v'äntar på en precis lika dan som jag betalade förra månaden fattar inte det:S

Så jag måste ringa o kolla upp det!

Är det så så kommer jagabara ha runt 700 kr denna månad och sen vet jag ju itne mamma yrar om att man får räkning från vattenfall med och får jag detså är det kört...

Hoppas inte... hoppas jag itne behöver betala denna räkning försn typ nästa månad:S

aja får se vad som händer bror får fan ge mig mina pengar nu behöver dom!

aja har ju 200 på spar kontot med men det tänker jag ju inte ta nu när jag varit duktig o börjat sprara seriöst...

AA får se hur det blir inte lätt de här i bland ösnakr man att man bodde hemma o kunde typ sprara alla pengar skulle vara rik nu ju!...

men jag ångrar inte att jag flyttade...

men jag skulle gänra vilja flytta ihop med min sötaste!"

Vi får väl se hur det blir!

Önskar...

hihi...


Aja får ringa imorn o kolla upp det där..

Ska förövrigt jobba imorn fast de var min lediga dag men jag får ledigt på torsadg istälelt så då har jag 2 dagaras ledigt och sen jobb frdag o sen ledig helgen:)

Då ska jag myyyyys med sötast!...

men det är mer än en vecka kvar ju så..

aaa

Hoppas att jag får se honom innan dess iallafall!


Nu ska jag äta nåt!


//Johanna!


Av Johanna - 26 april 2007 09:27

Fick killen att sova här i natt super mysigt:) Så skönt att man faktiskt kan göra så med!

Sen nr man går upp på morgonen saknar man honom redan fast han är där omkring!

Det känns inte bra!

Får se om man kanske ser honom nåt i helgen i fall killarna skulle komma till tatueringsmässan!

får se får se.. har ju heka helgen på mig att träffa massa kompisar!

Men nu måste jag klä på mig och göra mig iordning..

Jobbar 11-19:15 Sen funderar jag på att ta o träna lite!

CIAO


//Johanna!

Av Johanna - 24 april 2007 21:34

 

Burning eye

Imorn är det löning och då ska jag gå på stan med mammsen och syrran.

Och jag har fyra saker att inhandla sen blir det inget mer!

Eller 4 saker... det blir ju mer efter som en av de fyra sakerna är 3 par skor HAHA!...

men i vilket fall som helst det kanske itne ens blir tre par de beror på om mina vota finns kvar gör sdom itne de blir jag lite ledsen men det är så det är...

jag ser det som så att då var det itne meningen att jag skulle ha dom eller ens köpa tre par skor!

Ska även köpa min hängsel kläning på Trolltyg om den finns kvar HOPPAS!...

men nu känner jag att magen min är lite små hungrig så jag ska se om jag hittar något att äta!...

Det börjar bli lite tomt nu...

får kanske ta o köpa lite denna månad så jag har igen hehe...

Bygga på förådet:D

förövrigt är jag dyng trött...Vet inte varför??!

Sov kasnke lite illa i natt o vakande för tidigt och sen sov till halv elva det är inte bra att sova så länge men när klockan är 7 på morgonen är man för trött för att gå upp så är det bara!

Ska även hinna med att hälsa på sötast på hans jobb imorn!...

Så ligger livet till just nu för denna stund!

satt i eftermidasg i filade lite på en tattoo jag vill ha målade den sedan där jag ville ha den fr att se om det blev snyggt eller inte.. o jag har inte riktgit bestämt mig men själv klart blir det ju snyggare när den görs på riktigt så tror jag att dom ska få fila lite på den med o göra skuggor o så där...

AA de kan nog bli nice Hoppas det...

men den tattoon får komma lite senare om ens alls beror på hur man känenr när man har pengar till den hehe:D

aja vi får se!..


Finns ju en hel del saker jag vill ha både här o var men det är ju så fult att ha en massa små saker över allteller fult dfet känns lite skumt ha en liten där o en liten där o så där o där o där...:S

nae:S får se!...

Ska iallafall pierca mig hehe...

Mamma totalvägrar att jag gör det men denna gång är det min kropp och hon kan inte slänga ut mig för jag har egen lägenhet.

Så det ska det blir

ska på tatuerings mässan på lördag med bror kanske!..

Får se hur det blir!!

Föröska hinnam ed att träffa Kim var jätte länge sen jag träffade honom!

Så det ska jag hinna med!...

kanske se Charlotte en vända med o vevve var ett tag sen med!

får se vad som hinns med och vilka som kan o har tid hehe:D


Nu blir det annat än datan tro jag!



Och varför går det bara SKIT på tv just nu:S:S:S!

Lite konst kanske?!

Av Johanna - 23 april 2007 21:38

just nu finns det ett ämne i hela världen som är super känsligt för mig tar någon bara upp det så grtåer jag och det är inte bra jag behöver få det ur mitt system. Är dock mycket bättre på att prata och bearbeta än vad jag var för ett par år sedan!

Men nu är det dags igen. AJa hoppas det går över.

Det värta med att det är så här är att det går ut över alla andra vet inte hur många ggr jag började gråta i helgen typ bara över att Nisse gav mig en kram eller höll om mig!.

Och jag är så tacksam att han höll om mig så mycket under nätterna som han gjorde i helgen...

TACK!

----------------------------------------

Har haft en jätte rolig kväll på jobbet ikväll ihop med Magnus och Ulrika haha..

Vi är de bästa just nu haha:D

Vi busringer till Magnus och säger att den ena har ont och behöver gå eller att mangnus genast måste komma för att Ullis har svimmat eller är på väg HAHA..sjukt...

det förgyller kvällen iallafall sen att kunderna itne tycker det är lika roligt det skiter vi i:D

HAHA!

------------------------------------------------------------------

Ibland förstår man verkligen varför!

inte för att jag går o tänker på vad som var dåligt med mitt förhållande med en kille och inte för att jag tänker på det alls..

men ibland förstår man verkligen varför saker blev som det blev och varför.

Träffade nämligen mitt ex i dag på Willys snackade lite  och kom fram till ett par saker och jag inser med en gång att han fortfarande är samma kille som för x antal år sedan då vi umgicks.

Jag inser vad det var som gjorde att vi gick skilda vägar

Och jag insåg varför jag heller inte har någon dirket kontakt med honom nu

Det är för att han är så okänslig,  han tror inte på att folk kan göra fel eller att folk kan tycka olikt honom.

han verkar inte fatta att alla människor inte är som han och hans SÅ TAJTA kompisar, som tycker och tänker precis lika dant för gör man inte det då är man inte en i gänget..

Hallå grabbarna är för fan 23 eller mer och dom hänger i gäng o tycker lika dant som man gjorde när man var 7 år...

för man tycket de var coolt att tycka lika dant som dom andra och man vågade inte säga emot..Nu när dom är vuxna är dom fortfarande liak dana:S

Tycker det är sorligt!

han berättade att han träffade killen min på Inter sport och typ vad som hade hänt...

O han tycket att killen min gjorde bort sig??

Och då är min fråga HUR FAN GJORDE HAN BORT SIG???

han gjorde sitt jobb!.

Tycker det är så töntigt att folk än måste kommentera en sån sak som han gjorde....

Jag menar de var väl inget med det??

Eller??!

Och jag vet att om han läser det här JOhan alltså då komemr han bara ringa till mig o små garva o liksom bara vaa?? hehe vadåå? det är ju sant juh!..

För johan kan man itne säga emot JOhan har alltid rätt och tycker han att någon har gjort bort sig då har han de o tror man inte påJohan nae då ska man fråga dom andra killarna som står på sidan om Johan o bara nickar instämmande!..

Är det moget eller MOGET??

det är fruktansvärt fjortis..

Några som skulle behöva växa upp lite och tycka och tänka som de själva vill det är just det där kill gänget...

Är det sörping som gör alla killar till töntar eller?

Fattar inte grejen??!

USCH

--------------------------------------------


Förövrigt funderar jag på att ta något att käka hade tänkt träna efter jobbet men det blev inte så ville bara hem o käka o sova lite...

Ska se om jag kanske har fått något svar från nåt av jobben jag sökt..Skulle dock inte tro det men man kan alltid kika!..


//Johanna!

Sötaste leendet.

 

Du är bäst på det du gör.



Av Johanna - 23 april 2007 11:27

Idag har jag varit duktig gick upp när killen gick upp hade redan legat vaken  en helvtimme innan hans klocka ringde!

Så upp halv 9 käkade frulle och sen åkte han i väg,

O jaa jag satte igång datan och började skriva ett nytt CV för att sen söka jobb så idag har jag sökt hmm låt se 4 jobb på samma företag fast så klart 4 olika...Och sedan ett till på 3 Så vi får la se.

Får se om det blir fler innan dagen är slut.

Blir att hoppa in i dusche nu straxt o sen laga mat för att seanre dra sig till jobbet jobba 6 timmar.

och imorn jobar jag 16-21 det är ju skönt att inte jobba hela dagaran men denna vecka stänger jag 3 ggr:S det är sjukt jag är typ den ända på jobbet som gördet:S

O ändå finns det så många människor på jobbet så alla skulla kunna stänga en dag var..Och ändå stänger jag 3ggr i veckan :S

AA blir väl utnyttjad jsut därför jag söker nytt arbete nu

Tänkte gå upp till jysk o kolla hur många timamr jag har där kansek kan få högra lön då:S

vem vet..

Aa i vilket fall som helst vill jag ha nytt jobb nu så jag har skrivit ut lite Cv för att lämna på stan till olika butiker på Onsdag..

Hoppas på at man kan få något anant...

Håller tummarna iallafall:D:D

ÅP Onsdag ska mamma jag syrran o bror köka på Thai restauranten inne i stan sen ska syrran jag o mamma gå en vända på stan o kika lite funderar på att köpa min hängselklänning på Trolltyg den är jätte söt  o sen köpa mina skor hehe:D

AA får se vad jag får i lön hehe..

men nu är det dags för annat än datan!

Ska se på film sen innan jobbet med någon film som hette inga tårar...

Får se om den är bra...


//Johanna!



Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards