Direktlänk till inlägg 19 mars 2007

Blir TOOOOKIG

Av Johanna - 19 mars 2007 22:13

Det är så förbannat tomt här utan min älskling!Har varit i väg med mamma o hennes kompis på något grejs så jag antog mig en liten uppgift ska börja sälja smink!KOstar bara 50 kr en engångs summa...Och sen är det bara att försäka sälja lite då o då det är smink från Oriflame det är produkter som itne är testade på djur och de är inte en massa skit i de utan det är naturliga prdoukter så vi får väl se hur de går hehe!Som tjejejn jag pratade med sa...Du gör de för att de är kul et är ingen tvång till något..Så de är ju skönt... fy sjutton vad mitt huvud bultar:S kan bero på sömnbrist och en tom lägenhet!Fan saknar älsklingen redan fast han åkte igår:(Känner inte för att jobba imorn men jag hoppas de går över när jag har fått sova lite!Mamma var uppe några timmar o snackade lite o så!Kändes bra att prata ut lite!förövrigt tänkte jag bara säga att Mitt jobb är underbetalt och orespekterat!jag fattar inte hur fan folk tänker bara slänger fram pengarna framför näsan inte ger de i handen alla tackar inte...Folök bara slänger upp varorna och tror att vi är ur starka som helst eller??Ni som läser det här och bara slänger upp era varor på bandet i hög gör inte det.. De går fortare om ni lägger dom en och en och ni får ett MYCKET mer trevligt bemötande det kan jag lova.... för jag orkar itne med mitt jobb mer för jag blir så arg efter arg efter arg för folk är otrevliga slänger pengar framför näsan jag menar när jag ska ge tillbaka deå minsan sträcker dom frma näven tänk om jag också bara ska slänga upp dom o bara titta på dom... jag tror inte att folk vill ha det så!...Vill fan göra de tillbaka men då får man väl skit men satan vad snoopet:Ptror ni inte det?!AJA tänk er för nästa gång ni handlar...Så lovar jag att de blir en bättre gång...iallafall om ni handlar av mig!...Nu känner jag att jag måste ducha och sova för imorn tänker jag itne gå upp för tidigt o jag måste komma på nåt o laga till mat kan ju inte gå hela dagen utan att äta:Seller hehe!ska se om de finns nåt kul att träna imorn runt 20...USch vad det är såååå ensamt här... även fast mamma gick så har det känst som om de fattas någon o de är du älskling!...Denna vecka ska de bli massa träning!..Imorn onsdag och torsdag!... after work...På Onsdag ska jag laga matlådor så jag slipper gå upp tidigt och laga mat...de behövs...Se ska jag diska och plocka iordnin på mina kläder tvätta lite kanske om det går!Sen träna sig lite sen sova!Ska inte slappa något på min lediga dag för de ska jag göra i helgen när jag åker till älsklingen!Bara slappa o mysa!Men nu tycker jag att det ska sluta regna och snöa...O bli riktigt VÅR!o sen sommar!...BTW så får ni alal ursäkta alal mina stav fel är så förbannat trött...men även så rastlös att jag inte kan gå o lägga mig:S är inte det en ganska ond cirkel HAHA..Jag skulle behöva skaffa mig en liten kisse kat eller vovvsing för jag behöver lite sällskap här hemma när plutten inte är här!kanske ska spana lite efter kattaer eelr hundar!Vad tycker ni en liten kisse katt eller liten söt vovsing??!De är ju förbannat mycket jobb om man har hund ut o gå och allt sån o jobbar man då långa dagar kan de bli svårt så om någon bor själv i lägnehet och är borta ett tag hur gör ni med era hundar??Vilken hund ras ska man ha jag vill nog ha någon lite mindre!men självklart inte en massa konstigt avel.Annars om man ska ha katt då?det är ju mysigt o funkar ju bättre att lämna ensamen hemma en ite längre tid!...vad ska man ha för stort??jag vill inte ha en katt som tappar massa päls tycker inte om att ha katt hår övetrallt... men min kompis charlotte har världen mysigaste finaste kattar dom gillar jag o dom gillar mig... verkar de som iallafall dom komemr alltid o stryker sig mit mig o vill bli kelade o så hihi myyyys...AA de behövs när älsklingen inte är här faktiskt!Men just nu saknar jag honom mer än någonsin!...tror att jag kanske är lite för trött och känomässig just nu!Hoppas att de bara är sömnbristen som talar med mina tårar i ögonen eller också är det dags igen:S:/USch jaa nee ducha o sova!sk bara kollal ite på katter o hundar så jag gör något så jag inet lägger mig helt rastlös..!Då komwemr jag väl bara ligga o titta i taket i natt igen:S!DUUUUUMMA!Sov gott...Och de vore snäll mwed ltie katt o hundtips:P hehe!

 
 
ditt pööök

ditt pööök

20 mars 2007 17:18

Beeeeeeeeeejb, JAG KAN BLI DIN KISSEMISS! hahahaha ... fy fan vilken heting på Willys idag alltså, hade jag varit 18 hade jag skrivit under vilka papper som helst :D hahahaaa! och jag såg din min från kassan och höll på att garva ihjäl mig :D
haha, saknar dej bejb men snart får vi leka ju :D wieee, puss puss

http://kamlinskan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 4 januari 2008 19:27

Jaa nu har jag ännu en gång bytt blogg...Tror att jag kommer att fortsätta blogga där man jag vet inte ännu. Kanske använder båda?!?! Här lite personligare o i  den andra kanske lite annat smått o gott!  För er som vill veta vad den är så är det http...

Av Johanna - 1 januari 2008 23:41

Hade ett lugnt nyår ute i Ljunga hos killens föräldrar. Killen mådde inte 100 Så det blev inget partaj... sen känner jag mig själv inte helt för väl.. Vet ej varför kan ju vara för att alla i min närhet är och har varit sjuka nu seanste veckan... Bli...

Av Johanna - 27 december 2007 20:50

Ujuj nu är man trött... har jobbat två hela dagar typ själv i butiken...Jobbade själv hela onsdagen kl 9:30 till 18:15 och idag har jag jobbat 9:30-19:15 o hade lite hjälp från en vännina till Tina som har jobbat i butik men aldrig någon med dessa pr...

Av Johanna - 22 december 2007 23:40

hej o håå alla glada... Har precis varit hos mamma o firat lite jul eller inte precis men nästan.... I vilket fall som helst så var de trevligt... lite nya saker till hushållet o så där... Har lite bilder med...En på mig helt Stöööööörd...men de är j...

Av Johanna - 20 december 2007 15:24

jaa jag har ju tjatat om att lägga upp bilder på lägenheten så här kommer det...De ser inte så ordning ut men i vilket fall så är de ju bilder... Förövrigt har jag jobbat röven av mig är ledig idag skönt de... har verkligen inte gjort någonting alls....

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards