Alla inlägg den 26 juni 2007

Av Johanna - 26 juni 2007 21:58

idag har jag varit duktig...tvättat o lagat mat.... fast kilen fick laga hälften när han kom för jag var tvungen att ta tvätten hehe...

Imorn är det jobb som gäller hela dagen!

Och torsdag med... o fredag ... o lördag ett tag o sändag med... ska föröska byta bort sändag eftersom festen är på lördag men jag jobbar itne så länge på söndagen o är faktiskt själv så de kanske går ändå HAHA..eller inte:P

får se...

får se vad flickorna säger om det..

HOPPAS:..:D

Sen är det jobb hela veckan som gäller och sen söndag blir det GBG.... AA härligt..hoppas de är bra väder bara...

WIEE
GBG tre dagar med älsklingen eget rum o massa mys.. o roliga karuseller...

;:D hiihi


 Ska se på film nu



//Johanna


BTW på torsdag kl 12:25 ska vi titta på lägenheten...

HOPPAS...

Håll tummarna alla...

Då är det fan kalas bra allt..



//Johanna!

Av Johanna - 26 juni 2007 11:44

WIEE... Nu är jag faktiskt lite spänd och glad... På torsdag ska jag försöka kolla på en lägnehet med killen....Om den ser bra ut och vi får den så kommer vi flytta ihop...

MYSIGT!...Det var visst en tvåa rätt nära centrum!

Så jag tänkte kolla med grabben vad han säger om att åka vid lunch o kika på den... OO jag vill :D

hihi:D


Det känns ltie spännande.... han har varit här hur länge som helst jätte mysigt... tror att han kom hmm i fredags...alltså förra veckan...Men det känns itne som om han har varit här så länge...

det är härligt... o sen när båda är i väg på jobb o så blir det ju bättre...

AA härligt:D


idag har jag tvättstugan så jag ska ta o tvätta en massa!

Sen igår fixade jag här hemma en massa o lite till idag...

Så de börjar se bra ut haha...


ÅÅÅ har det mycklet bra just nu:D


Hmm jaa man kansk borde göra som Oprah skicka vidar till någon man inte känner dom delade ut pengar men varför itne dela ut lite kärlek.

Hitta en blog och skriv något snällt...

Gör någon glad...


Jag funderar på o göra det..varför inte...

Skicka en liten tanka som personen sedan skickar vidare..

Tror ni det blir en finare värld om alla gör så...

Alla behöver släppa sina macho stämplar och bara bli lite mjuka och kärleksfulla...


GO FOR IT!


GIVE SOME LOVE...


Jaaaaa....

Nae ska väl sortera tvätten nu o sen tvätta golvt o sen diska och sen tvätta o laga mat till killen som kommer hem runt 3 hehe:D


Finfiint!


 O på lördag blir det ferre.... även om de itne kommer många så skaj ag fan ha kul för det är MINA vänner som är inbjudna och jag har rätt att ha kul och roligt...

Ska se om jag kan byta bort min söndag....:S

Hoppas....

aja vi får se ska kolla med Mickis imorn o Amalia på torsdag....


Snälla tjejer hehe:D



Funderar på om man ska hitta ett till jobb sen efter sommaren så an får in lite mer pengar..

jag kan ju inte vara ledig 4 dagar i rad varanan vecka... kommer bli galen ju:S

USCH!

HAHAHA

aja...vi får se vad som händer o sker...

tänker inte sluta på mitt jobb iallafall...


För jag har ett unerbart jobb..De går så fort när man jobbar där...

man kan verkligen stå där i flera timmar..Så härligt:D

nae nu får det vara sluta på skirvandet..ska leta upp en blogg  och skicka en liten kärleksfull menig o sen skriva att de är en skicka vidare



//Johanna!


Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards