Alla inlägg den 17 juni 2007

Av Johanna - 17 juni 2007 00:28

Jag fick jobbet börar ltie lätt imorn sen kommer jag baar att köra på.. härligt härligt...o de som var bästa är att på de schemat som rullar nu så komemr jag nog inte behöva ta ledigt när vi ska ner till GBG för att jag kommer nog redan vara ledig.. om de inte ändras något o så vidare....


Imorn är det dags!



sova nu...

och kille han tog sitt körkort...

o jag fick en massa prestenter idag.. fick en micro av min mormor:D hehe:D

WIEE

Slipper jag tänka på de mera:D



härligt härligt...

Plus att de var sista gången jag fira min födelsedag med släkten...

sen blir de bara nära o kära om man ens kommer fira haha...


 GRATTIS till oss båda...


//Johanna!

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards