Alla inlägg den 4 juni 2007

Av Johanna - 4 juni 2007 22:53

Ojoj killen min frågade mig nyss om vi började bli cenila för vi kommer inte ihåg när han kom hit och vi diskuterade de precis innan han sa börjar vi bli cenila o jag bara vadå vad har vi glömt bort nu HAHAH... Ojojoj...

jag börjar:(:(:

Snyft!

inte bra alltså men jag tror att mitt beror på stress:S

inte heller bra:s

Usch!

-------------------------------------------------


tänkte bara skriva att de är bra att jag itne är den ända som ser på one tree hill och ÄLSKAR det:D

härligt..

tur att jag inte är töntig:) hehe

tack!

Imorn jäklar ska det bli sälja av...

Ibland tänker jag vad fan har jag ställt till med...

men det löser sig alltid!

 ---------------


Nyss hjälpte jag killen att rengöra hans ben inför morgon dagen då han ska opereras ÄNNU en gång:S

benet blir ju aldrig bra men jag HOPPAs verkligen att det kommer bli jätte bra dena gång så han får börja med sin efterlängtade uppkörning Wieee heja Älskling...


Puss o godnatt //Johannna

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards