Alla inlägg den 11 juni 2007

Av Johanna - 11 juni 2007 10:39

Oj nu var det länge sen man skrev här...Sitter nu på jobbet o kämpar hehe...

Var hos killen i helgen o myste...

Solade och badade i deras pool med eller badade tog ett dop.

skönt var det iallafall k'kade lite jordgubbar som jag pcoakd från deras plantor...:DMuums

i helgen blir det släktkalas för min del firar 20 års dag helgen efter fyller jag 20 o då är det midsommar afton och helgen efter det min egna fest...

härligt härligt...

Och sen 8-10 juli blir det GBG med killen o hans familj...Så myyysigt!

WIEE

Härligt..

Sova på hotell o grejer ett alldeles eget rum till  mig o söt


Då ska det åkas massor med karuseller:D

WIEE...

Tur att killen åker hehe:D


nae ska fortsätta jobba nu..

HA det //Johanna

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards