Alla inlägg den 13 juni 2007

Av Johanna - 13 juni 2007 21:47

Ser att jag skriver som en kratta har alltid gjort det jag skriver för fort och skiter i att kontrolera om bokstäverna hamnar på rätt ställe om ens att de är rätt bokstav HAHA:D

Kul va,, men då blir det liksom lite utmaning för ala som läser att lista ut vad jag skrivit.

jag hoppar även över kommatecken med mera så ibland blir det lite lurigt,fattar inte ens vad jag själv har skrivit haha:D


men så är det,det ärjag det...


Imorn hoppas jag att mina ord komer rätt ur munen på mig iallafall att bokstäverna faller på rätt plats...


Att jag inet är för älrlig o säger att jag slutade på Willys för att jag avskyr chefen och för att jag hatade kunderna och var allmänt trött på skiten HAHHAHA

Hur skulle det se ut?!

Inte bra...


Dessutom var det ju av två andra anlednignar jag slutade..

Jag vil ha mer erfarenheter av andra jobb,se mig omrking, ta reda på vad jag vill!

Och så fick jag ju ett anant jobb erbjudnde som jag tackade ja till för att jag vill testa på!


inte mer än så liksom.

det är ju inget fel med det.



Å jag har varit så duktig ända sen jag kom hem så ha jag fixat käk jag har skurit kött en jäkla massa kött faktiskt..

ÄCKLIGT...

tur attjag itne är lika petig nu som jag var förr för då skulle jag inte äta det där köttet..

HAHA


Sen skar jag kcykling gjorde 3 st olika marinader o la kycklingen i så de ligger i kylen o drar åt sig...

Samtidigt gjorde jag lax bitar i ugnen till min sallad..

Sen ska jag sallad tomat lök gurka paprika jaa you name it...

och så kokte jag pasta till på köpet...


Så det blev en del gjort...

har även diskat en jäkla massa disk ....fick dela upp disken häromdagen för de fick itne plats HAHA:D

men nu är det tomt...

och jag ska se till att diska efter mig så jag slipepr ha ett berg:S

inte roligt alltså...

men så är det...

Nu ska jag se ett avsnitt av one tree hill kanske 2 sen är det sängen som gäller....



//Johanna!

Av Johanna - 13 juni 2007 19:51

Yeees dom ringde mig förut men jag svarade itne öfr jag hörde inte så jag ringde upp ska på intervju imorngon och jag hopaps på det bästa vet ju att andra har sökt med men vadå hallå skulle dom abslut itne vija ha mig så skulle dom ju inte ringa o vilja ha mig på intervju har ju trotts allt lämnat in cv o så där så jag hoaps på de bästa bara hålla tummarna kansek iallafall kan få lite timmar att jobba...

jag ska kämpa för de här jobbet...

Så kul det kommer bli oo jag hoppas verkligen men man ska ju itne hopaps för mycket men ändå!...

får jag de jobbet på heltid ska jag öven fixa lya ine i stan får väl kanske börja med något litet till o börja med sen får jag väl söka efter större...

trisst o sitta o pendla ändå de tar ju sin tid o passa bussarn o sånt med...

skönt när man har saker nära!.

Så vi får se hur det bli...

Bara å hålla tummarna för mig...

Den som vill, vill säga hehe

Så imorn 16:00 är det THE BIG TIME:.



har varit med mamma o jozzan o handlat inför lördagen

ska bli massa paj o tårta o gott härligt...

får se om man får några presenter...

får se om killen följer med eller inte...


han verkade inte så haj på de men man vet ju aldrig...

kanske kanske inte...

får se vad som händer o sker...



nu ska jag iallafall sköra lite kött som jag köpte idag så man har nåt o äta o sen så ska jag fixa lax och pasta sallad till morgon dagen!...



Ha det //Johanna!


Av Johanna - 13 juni 2007 15:12

Jag gav upp...


Thanks...


Just want you...

Need you to tell me that you need me.

I want to...


-------------------------------------------------------------------------------------------

Vill bara få åka hem nu idag har man inte fått någon köp signal alls.

Alla är as tråkiga o bara bläää...

Visst är dom trevliga men ingen vill...Eller har nyligen täcknat eller är för FEGA!

Usch idag är det ignen bra dag!...

De funkar inte idag är inte på Topp...

Vill åka hem och vila lite o så där..


Ska hjälpa mamma o handla sen när jag kommer hem det är till kalaset i helgen!..

Ska bli massa god paj o en tårta hihi ska testa något nytt:)

Hoppas de blir mums...


//Johanna!


Av Johanna - 13 juni 2007 12:00

Usch mitt öga ... var helt mojje i morse... lyckades somna till slut igår vakande imorse straxt efter 6 o tänkte varför har itne klockan ringt o jag var tvungen att börja tänkte när bussen gick om jag satt klockan fel eller vad de var...

men klockan skulle ju inte ringa förns 7 hehe men jag låg vaken o frös...

Helt sjukt...


Min kropp gör uppror... Glöhet men fryser ögat är mojje

magen mår piss händerna skakar...


Usch tvi blää...


Sicken seg människa jag hade idag då... han hade tre o bodde i östersund fungerade inte alls bra o han betalade 600 i månaden o kunde knappt använda den ringde gratis bla bla balaa.a aa men 600 när du inte ens har täckning han var intresserad men han ville inte... jag sa att han skulle säga upp sitt ab så han hade tre månader kvar så skulle jag betala dom där 1800 som blev o han bara aa aaa visst... men asså vill ju ha en telefon med den här är skit... men självklart då erbjuder jag den här..

asså grabben skulle ringa helt gratis tre månader för jag skulle ta det o han fick en ny mobil o han tog det inte... Då är man ju dum alltså..

Dom skulle gå över till kontantkort...

HAHAH...

vem har de nu för tiden då...

Inte företagare iallafall!

HAHA!

nae du stackars grabb alltså!

nu kommer han ju bli beroenbde av att ha pengar på kortethela tiden ta sig in till stan hitta en öppen butik och sen fylla på...

det är ju värsta strulet juh:S

shit vilken grabb alltså!

HAHAH!

                                                  
                            




UAch kan inte bara sitta o vänta...

Blir galen...

men jag tänker inte....

(kan inte)

jag måste.....



//Johanna!

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards