Alla inlägg den 18 september 2007

Av Johanna - 18 september 2007 23:02

Hmm ja undrar hur man är funtat om man vill nå size zero vikt?

Jag uunderar hur man kan tro att man är attraktiv när man bantar ner dig till size zero

jag menar skinnet som hänger.handla kläder på barnavdelningen..

vara allämt sur varje dag!

Svimma....

De är varken snyggt häftigt eller männskligt.

Jag har haft en Låååååång period i mitt liv då varenda människa som jag träfade sa guuud vad smal du är..

Hmm jag såg de inte..

Vart var jag smal?

Hur KUNDE jag vara smal men en familj som inte var de någonstans??

Nae de går ju inte...

men jag var det nog trotts all o jag mådde där efter också!...

Jag mådde psykiskt dåligt orkade inte mycket. hängde inte med en massa kompisar. O så vidare..

Oo de var ju verligen jätte klyftigt av mig att hålla på så..

Från början var det kanske inte med min mening var ju trotts allt deppig,

Men det blir en ond cirkel, jag var deppig slutade äta. att jag inte ÅT gjorde mig deppig..

hur kommer man ur det då?

Jaa säg det...

Mitt höll på länge från 9 fram till 3 på gym..

De är ett tag.Min vikt pendlade lite up o ner men var aldrig tjock.

men nu tycker jag att jag är tjock...

Men fan vad bra jag mår förövrigt..

Jag är glad o jag skrattar o jag äter får energi.

D är heltnytt för mig...

När jag var liten åt jag inte heller...

Folk tvingade i mig mat öfr att jag skulle äta..Sen blev jag TJOCk.Eller överviktig o de var allt jag fck höra när jag gick på lågstadiet o mellan stadiet av min sjuksyster eller vad de kallas...

Jaa du ligger över kurvan du är lite tjock...

Inte överviktig...TJOOOCK..

men jag tog det..o sen kom de..

vet inte om jag egentligen var så smal..

men för ett tag sedan när jag hade gått upp lite i vikt sa en kompis till mig...

- inte för att vara elak johanna men har du gått upp i vikt...

Okej jag sa att jag itne tog illa upp men de gjorde jag för just då kände jag mig feeeeet.

Me hon sa att jag såg hälsosam ut...

kanske jag gjorde kanske inte!

De jag vill säga är bara att vi lever bara en gång..O varför sträva efter att må dåligt men tro att man ser snygg ut...

Lev livet istället...

Var glada den tiden ni kan..Ät vad ni vill..men visst var hälsosamma!...

men ändå sluta sträva efter nåt som inte är attraktivt...

Size ZERO är den fulaste äckligaste och mest vidrgiaste trenden någonsin.

O jag menar inte ni tjejer som inte kan gå upp i vikt...

Utan dom som verkligen förstör sig själv genom att gå ner till size zero...

Sluta upp, och LEV livet istället.

Please ni kommer må såååå mycket bättre.

JAG TROR PÅ ER!



//Johanna Hellre fet o lycklig än size zero och deppig

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards