Alla inlägg den 1 september 2007

Av Johanna - 1 september 2007 18:14

Tänkte köpa min kamera idag men fick itne ta det på avbetalning..Hmm argh..:s vet ej varför..Dom såg itneatt jag hade tillräckligt med inkost...Idioti..

Aja men men...får kanske låna av killen eller också så får jag väl spara!...

Ställde iallafall undan ett par skitsnygga skor på intersport...

Som jag kan ha när jag ska träbna dansa..men ska även ha dom på jobbet för dom var super sköna...Slippa ha ont i ryggen...

idag köpte vi oss en soffa iallafall..Den föll båda i smaken...

Härligt...Sen hittade vi även mat ord som passade oss båda..Så de blir itne de vi hade tänk orkar inte kolla efter stolar som ska passa till!...

Så vi hittade ett som dom sen skulle få in i vit och Ek..Så de beställde vi hihi...

Dessa varor hittade vi på home 4 you i Wilbergen..


så soffan är betald o vi hoppas borde kommer snart med..har inte sett de men eftersom de här var snyggt o de var lite andra färger så tror jag de borde är Skkkiiiit snyggt..

mmm de ska bli härligt...

har packalite...O täntke packa lite till nu faktiskt...

Funderar på om man ska fixa lite kläder med.. till packning..

sånt man inte änvänder...förtillfället.


Härligt härligt...

Vi funderade även på att dra till Ikea imorn o beställa skrivbordet o så köpa de småksakerna jag ville ha...

Vet inte om de är nåt mera efter det...


//Johanna


Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards