Direktlänk till inlägg 19 augusti 2007

Köpförbud? Då VILL man bara mera!

Av Johanna - 19 augusti 2007 23:08

Usch när man har köp förbud då hittar man  riktigt snygga kläder de är illa...

Undrar hur man ska göra...Tänja lite på gränserna kanske hehe...

Vill ju sååå gärna ha de två sakerna jag hittade på HM för att inte tala om den super snygga jackan jag hittade där med.. har dock inte testat om den sitter snyggt men den är super snygg...Vill verkligen ha!...

De andra två sakerna jag hittade är nåtsom jag alödrig trodde jag skulle varken passa i eller vilja käöpa men det är det ända jag har tänkt på sen jag testade de i fredags...USch.. inte bra inte bra!...

Kanske kan köa ena saken nu när de är löning...O de andra två Jackan o den andra kan jag köpa på nätet...Då märks de ju inte...eller a får sitta o betala av längre men de gör jag ju redan så vad gör de med lite till..Vill så gärna ha....Ooo...

Hmm..

har även kommit på hur jag vill ha min frilla nu...

Ska testa lugg faktist...

Tänkte på det ett tag men sen tvekade jag ...Sen sa Gissel på jobbet utan att jag ens hade pratat om de at jag skulle passa i lugg ...Precis så som jag hade tänk... Å då tänkte jag att va fasen kan ju testa...De är ju bara att sätta upp om de blir fult ju...

Sen sa hon att jag borde färga håret korpsvart eller blå svart...AAA kanske...Men jag är så inne på en annan färg..:En orang röd...Med lite blonda röda slingor...Ska visa på foto...

Men man vet ju aldrig vad som passar bäst förns man testar...

Så jaa ända sättet är väl att testa då då!...

Hhee..Jobbade själv idag...

Segt som sjutton...Tur att de är nära till de andra butikerna så man kan smita över o prata...


Nae imoen är jag ledig...Skööönt:)

O tisdag med...wiie.. ska på intervju då...hehe hoppas jag får de så man kan tjäna ännu mera pengar..

Är så glad över att jag tog beslutet att Skita i WILLYS...


Annars hade jag aldrig varit där jag är nu...

Älskar mitt jobb...

det är bland de bästa som finns..


Tyvärr så har jag itne haft många kunder på senaste som har frågat så mycket om leksakerna:S trist...Vill så gärna bara tipsa om allt...De är så kul att prata om de!

Men men hoppas de kommer...

Hade även inverntering på jobbet i veckan FYYYYY faraoo..

Hoppas jag slipper de nästa gång..

Har nog dessutom hittat en sista medarbetare nu....Tina sa att de kändes som om hon hade hittat rätt person..o de hoppas jag att hon har...

Hon verkade väldigt trevlig den tjejen...

Kan bli kul..


Vill ha Ryggmassage nu.Tigger av killen man han säger baar vet inte... Kanske...Så jag kommer inte få mig nåt...

Vet hur det är...HAHA...:P


Aja ..Ska väl ragga upp lite bilder på prylarna jag vill ha och sedan även frillan och formen ehehe...


Skickar in ett till inlägg med bara bilder så får ni se...

Om jag orkar :P hehe



//Johanna



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 4 januari 2008 19:27

Jaa nu har jag ännu en gång bytt blogg...Tror att jag kommer att fortsätta blogga där man jag vet inte ännu. Kanske använder båda?!?! Här lite personligare o i  den andra kanske lite annat smått o gott!  För er som vill veta vad den är så är det http...

Av Johanna - 1 januari 2008 23:41

Hade ett lugnt nyår ute i Ljunga hos killens föräldrar. Killen mådde inte 100 Så det blev inget partaj... sen känner jag mig själv inte helt för väl.. Vet ej varför kan ju vara för att alla i min närhet är och har varit sjuka nu seanste veckan... Bli...

Av Johanna - 27 december 2007 20:50

Ujuj nu är man trött... har jobbat två hela dagar typ själv i butiken...Jobbade själv hela onsdagen kl 9:30 till 18:15 och idag har jag jobbat 9:30-19:15 o hade lite hjälp från en vännina till Tina som har jobbat i butik men aldrig någon med dessa pr...

Av Johanna - 22 december 2007 23:40

hej o håå alla glada... Har precis varit hos mamma o firat lite jul eller inte precis men nästan.... I vilket fall som helst så var de trevligt... lite nya saker till hushållet o så där... Har lite bilder med...En på mig helt Stöööööörd...men de är j...

Av Johanna - 20 december 2007 15:24

jaa jag har ju tjatat om att lägga upp bilder på lägenheten så här kommer det...De ser inte så ordning ut men i vilket fall så är de ju bilder... Förövrigt har jag jobbat röven av mig är ledig idag skönt de... har verkligen inte gjort någonting alls....

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards