Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Johanna - 21 augusti 2007 13:36

Skulle vilja ägna dagensbloggande åt en speciell sak men jag vet inte..

Vet inte vilket ämne..

Hmm aaa...

Ska snart på intervju..Ska se om dom fortfarande tar emot ansökningar med...

För då lovar jag att höra av mig till dig vevve...

Ska kolla runt om jag kan hitta nåt bra till dig:)

Hmm är hungrig...

Hade tänkt äta lunch med killen men som vanligt hör eller märker han aldrig mina sms..Så han ringde o jag var kvar hemma täntke dumt att åka om jag itne vet...

O nu går bussen snart o jag är hungrig hinner inte laga maat nu heller...

hehe aja...


Ska ivilket fall som helst på intervju o sen ska jag shoppa en ska på Hm då jag fick lite rabatt o sånt där idag hihi...De skaj ag:d Mmm:D

WIEE...

:P

hehe

nee ska sätta mig o läsa lite mera av tidningen jag fick hem idag ggr2:S fattar inte varför men jaja...

deras problem..


Onsdag är de dags för jobb igen men bara tre dagar..Sen bröllop på lördag...:)

vad sjutton ska jag äta idag då...

kommer väl på nåt,.. men jag kan ju inteäta på stan..inte själv..:S

känns ju så sorgligt...

aaja....hitta säkert på nåt...

 måste kila..

ha det!

//Johanna 

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards