Alla inlägg den 28 augusti 2007

Av Johanna - 28 augusti 2007 23:40

För er om ÄLSKAR underkläder....Gå in på dessa sidor o kolla vad som finns...

En del av dom har vi i våra butiker...


http://www.playfulpromises.com


http://www.marygreen.com/


http://www.hankypanky.com/


http://www.naughtyjanet.com/index_flash.asp


JAa de är några av våra märken spana gärna in dom...

Våra ooups butiker finns i sthlm uppsala norrköping.


Ooups öppnar sin sjätte butik i Skärholmen Centrum, torsdag den 13 september 2007. Välkomna! För er som bor i närheten eller bara har sina vägar förbi kika gärna in.


Av Johanna - 28 augusti 2007 23:23

Ojoj nu händer det saker här....

På torsdag ska vi gänget på jobbet på tjejkväll hos makeup store kommer bli super trevligt...

Ska även kika på en massa möbler på torsdag ta en liten drive in till stan o kika om vi kan hitta nåt bra!...

Sen på tisdag ska jag o Tina till sthlm och få produkt kunskaper... nee men lite fakta om produkterna o så.. trevligt att jag fick följa med...:)

HEHE... men jag är ju andre chef så:P HAHA aa eller itne... vet inte vad jag ska kalla mig faktiskt:)

men jag har ju hand om stället när Tina inte jobbar o så vidare:)

Så jag skulle få följa med dit o kika...

För er som Gillar Katerina Janouch så är det så att jag kommer att få träffa henne...Ar redan träffat henne en gång innan...

MM så de ni.. Ni som vet vem hon är o tycker om henne...

Annars då.. dagen efter...(för vi kommer nämligen sova på hotell över natten) så ska vi iallafall få åka runt o kolla på de andra butikerna...

ÅÅÅ vad härligt de kommer bli...Få träffa alla andra o se hur dom har det...O vad dom har för produkter som vi inte har...

Hihi...AA så det händer en del...Sen är det ju nästan dags för flytt haha eller inte...Ca 1 månad kvar...vill få flytta nu så de är klart:D

MM så är det...

Nu är det dags för sängen tror jag...

Vill bara passa på at tips om en jätte bra bok.-

Den heter LUST och är Skriven av Clara Jonsson.

För er som tycker om att läsa lite erotik så tycker jag att ni ska passa på att köpa just denna bok...

Mycket bra tycker jag!

Kostar ynka 179 kr hos oss på Ooups...

för övrigt har vi bra krämer för er tjejer som vill bli lite känsligare på klitoris...

Vi har en av dom som var med i Aftonbladet och fick 4 plus...

Viamax sensitive gel...

Sen har vi ju även fortfarande 30 % på ALLA våra underkläder...

Så kom o fynda medans ni kan köpa det billigare...

Hoppas snart på att den nya kollektionen kommer att komma

Då kommer de tyvärr inte vara 30% men vi kommer att få in en ursnygg korsett har jag sett...

Kan länka upp en sida med denna bild...Passa även på att läsa hennes blogg på våran hemsida.

http://www.ooups.se/?id=703



HA det gott...

//Johanna

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards