Direktlänk till inlägg 13 augusti 2007

Jobb jobb åter jobb

Av Johanna - 13 augusti 2007 22:03

Fy sjutton vad jag har jobbat senaste tiden...

är hlt slut oi kropp o skalle...

Var leig igår första gången sen förra söndagen och dessuom har jag jobbat 12-19 men de är skönt får lite sovmorgon men de blir ju bättre när man får flytta in til stan!

Men jag har ju knappast slappat när jag fick vara ledig..Slutade halv 4 i lördags de var åka hem äta lite fixa sig iordning o in till stan för att ha kräftskiva... blev dock inga kräftor fr min del då jag itne testat ännu om jag tål de.. vet inte om jag vill heller... men men kanske kanske...

sne igår hade jag tvättstugan hela dagen och idag fick jag med vara ledig eftersom jag ska jobba på torsdags då jag skulle vara ledig...

men idag var på i linköping och Ikea...KOllade runt massor men jag hade varken lust att gå på stan eller ikea...

men ändå..Kollade på soffor o matbord med mera...

Hittade nog en del lämpliga saker som skulle kunna funka..Tur att killen o jag har samma smak när de gäller möbler hehe:D

Skööönt...

Usch så trööött jag är...får se om jag får mina 4 dagars ledigt som jag ska ha varanan vecka..Alltså helgen plus mån-tis...Inte säkert beror på hur det ser ut på jobbet...

Måste lära in den nya...

Härligt att chenfen valde denna tjej hon är ju helt super mysig ju...

:)

HIhi och så är det ett stort plus att hon kan sminka med mera... hihi WIE...

kanske man kan få lite sminktips o sånt gratis...

Nee usch inte uttnytja här inte...

men hon har ju en grymt härlig personlighet...

Hoppas på det bästa...

Som Tina sa...Hoppas att vi kommer bli ett tajt gäng...

Jo de hoppas jag med...

För de funkar så bra när man är det!:D

wiie..

Mys...

aja så är det...

ska väl snart ästta mig i soffan igen med grabben min....

OOOO vill så gärna flytta NUUUU!

Så man får inreda o måla/tapetsera om hii och möblera med mera...fan vad roligt...
AAAA längtar såååå

Förhoppningsvis så komemr vi att få komma in tidigare i lägenheten..

Hoppas de ananrs blir de svårt lämna nyckeln kl12 på söndagen och måndagen får vi flytta in... hmm de timmar därimellan då??!

AA får väl sova i en bil hha.. nee hos killens föräldrar...O sakerna får vara någon annanstans...

men men vi får se... de löser sig alltid...

Sen är de nära till jobb centrum vänner hmm a allt:D



men i slutet av månaden hoppas jag på en jäkla massa pengar...

Hoppas de blir så med...

//Johanna

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 4 januari 2008 19:27

Jaa nu har jag ännu en gång bytt blogg...Tror att jag kommer att fortsätta blogga där man jag vet inte ännu. Kanske använder båda?!?! Här lite personligare o i  den andra kanske lite annat smått o gott!  För er som vill veta vad den är så är det http...

Av Johanna - 1 januari 2008 23:41

Hade ett lugnt nyår ute i Ljunga hos killens föräldrar. Killen mådde inte 100 Så det blev inget partaj... sen känner jag mig själv inte helt för väl.. Vet ej varför kan ju vara för att alla i min närhet är och har varit sjuka nu seanste veckan... Bli...

Av Johanna - 27 december 2007 20:50

Ujuj nu är man trött... har jobbat två hela dagar typ själv i butiken...Jobbade själv hela onsdagen kl 9:30 till 18:15 och idag har jag jobbat 9:30-19:15 o hade lite hjälp från en vännina till Tina som har jobbat i butik men aldrig någon med dessa pr...

Av Johanna - 22 december 2007 23:40

hej o håå alla glada... Har precis varit hos mamma o firat lite jul eller inte precis men nästan.... I vilket fall som helst så var de trevligt... lite nya saker till hushållet o så där... Har lite bilder med...En på mig helt Stöööööörd...men de är j...

Av Johanna - 20 december 2007 15:24

jaa jag har ju tjatat om att lägga upp bilder på lägenheten så här kommer det...De ser inte så ordning ut men i vilket fall så är de ju bilder... Förövrigt har jag jobbat röven av mig är ledig idag skönt de... har verkligen inte gjort någonting alls....

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards