Direktlänk till inlägg 1 augusti 2007

Ett löfte att hålla!

Av Johanna - 1 augusti 2007 20:49

Har jobbat massor massor massor...

hehe Men det är ju super skönt att få jobba specielt när man får massa pengar och har världens roligaste jobb!

Man träffar nya spännande människor varje dag!

Man får hjälpa folk och dom blir nöjda...

Är så glad över  att jag har fått chansen att få detta jobb!

Det är helt underbart!

Man får hoppas att man har gjort så pass bra i fårn sig så att man blir kvar efter sina 6 månaders provanställning!

Hoppas på det bästa och hålla tummarna!

Nu är det exakt 2 månader kvar tills vi får flytta in i nya lyan!

Härligt...

Längtar...

Så kom nya Ikea katalogen idag hehe passande!

Så den ska jag kolla ignom ordentligt!

Just nu är jag bara så trött men kommer inte kunna somna!

Så jag tänkte diska lite o fixa ordning på kläderna lite kanske som ligger överallt hehe!

Sen glo på tv o sova!

Killen åkte hem idag så jag blir ensam i sängen:(

Hatar det.... HAHA men så är det och det är bara att man vänjer sig vid att det kan vara så ibland!

Men det blir bra!..

Man behöver lite egentid med...När man bor i en etta så är man ju på varandra vart man än sitter för det är ju bara ett rum.

Men det blir bra sen när vi får två rum.


Vill så gärna se den snart ju så jag kan planera lite i skallen vart jag vill ha saker och ting....Så man vet lite innan man flyttar in!...

kanske dags att börja kolla på soffa o tänka på färger o sånt med ju!

Bra att Ikea katalogen kom då så man kan kika lite där...Såg dock att de inte fanns någon passande soffa faktiskt.. Visserligen är det killens uppgift men ändå...Tror ingen passar honom heller...

hehe får se..ingen brådska!...

Usch bara skriver en massa strunt och svamlar...

Måste bara skriva att jag har hunnit se massa nya filmer ehe

Har sett Norbit....Trodde den skulle vara roligare tyvärr var den inte så rolig som den verkade...

Har sett Disturbia....De var nog den bästa film jag sett på länge... Tyckte den var riktigt spänande och läskig och början av filmen är nåt som har satt sig fast på minnet...

Så jävla rååå vidrigt...

Hemskt...:S Usch Hoppas att man slipper vara med om något så hemskt någonsin!

Har även sett Simpsons hehehe aaa vad kan man säga om den filmen...

Tycker man om serien ska man ju självklart se filmen hehehe:D

Skiiit bra!


Oj har jag hunnit se nåt mer??!

Nae tror inte det...

Men det kommer bli fler...



Imorn är det tjejkv'll på jobbet...

Katarina kommer att vara där trevligt trevligt att lära känna henne lite se vem hon är o så vidare...

För er som inte vet vem hon är så är hon en sexrådgivare som är delaktig i Ooups kedjan!

men ivilket fall så är det en hel del tjejer som komemr att komma imorn!

det kommer att bjudad på bubbel o alkofritt och godis chips frult med mera...trevligt...

alltid härligt med lite snackas o dricka så att de kommer att pratas massor...

Hoppas på att lära mig en del!

Komemr säkert även få stå i kassan fast jag inte jobbar då utan är där som privat person.. hehe:D kommer vara där med Veronica och hennes kompis Johanna Alltså inte jag haha:D

En annan Johanna!

Så det kommer bli roligt...Sen fyller ju hon är på fredag så det ska inköpas något roligt har redan plockat ihop lite hehe:D

Så lite är redan klart...

men har ju lite förmåner när man jobbar som jag!


nae fy sjutton orkar itne skriva mera nu vill lägga mig i sängen o bara vara ...

men men...

då blir det inge bra när man ska sova sen har min älskling lärt mig faktiskt!



Har faktiskt även skickat efter löshår med klipp i svart 60 cm långt fanns itne kortare... fy farao vad långt de komemr att bli men jag hoppas de blir kortare eftersom det var lockigt...

vet att de är grymt ute att ha löshår men sa ha det på ett dop/bröllop den 25 så jag hoppas verkligen att det blir snyggt. det tror jag faktiskt att de blir...

Och vill man ha lös hår så får man ha det...

Är kanske en mode förstörare men vem bryr sig man måste ju får göra som man känner för..Speceillt nu när modet kan vara så rugg ugglig fuuuuuult ibland....

HAHA!

Alla har ju olika stilar så är det ju bara!

Har nog ingen speciell jag tror jag inte..har kanske inte hittat min hehe:D

eller så har jag inte råd till det... eller lust...äää orka..

No more mode freak....


Dessutom...

har jag ett mål en lag ett löfte...

Sagt och gjort av mig själv...

Och det lyder som följande att i dag den 1 Augusti köpte jag mitt sista onödiga klädesplagg... Nae det stämmer itne så tamt var det inte...

Utan det lyder så här...

Att idag den 1 Augusti så köpte jag KARIN JOHANNA ANNBRITT KARLSSON mitt sista klädesplagg för det här året.

Jag får INTE köpa något mera då jag har slösat för mycket pengar på onödiga kläder.

Jag har trosor så att de räcker till 3 månader utan att tvätta och ett par för var dag!

jag har linnen som räcker i en evighet.

jag har snygga kläder..och har på senaste tiden rensat ut 2 st stora blå Ikea påsar på kläder som jag inte använder längre!

Lyckas jag att inte köpa något mera klädesplagg gäller skor trosor BH Jaa allt i klädväg.

 Så för det första sparar jag massa pengar OCH jag får en resa!

För de pengar jag sparar in ska jag unna mig en resa utomlands med killen!

Så nu komemr snåla Johanna att börja leva.

Om någon följer min blogg ocvh läser om att jag har köpt ett nytt klädesplagg lämna en rad till mig och skriv fy skäms lämna tillbaka det..jaa ni hajar...

Så idag blev det sista plagget...

Härligt...


Det ska jag hålla hårt på..Ska även säga det till mamma och Andreas har sagt det till Bossen O hon skulle hjälpa mig Även Lasse Vakt:D

Fiiint mycket stöd...

hehe:D

Nae men som sagt måste sluta hndla massa kläder...

Har föööör mycket...

Så Braa!

:D

 nae ska väl diska nu! Sen läsa ikea!



//Johanna






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 4 januari 2008 19:27

Jaa nu har jag ännu en gång bytt blogg...Tror att jag kommer att fortsätta blogga där man jag vet inte ännu. Kanske använder båda?!?! Här lite personligare o i  den andra kanske lite annat smått o gott!  För er som vill veta vad den är så är det http...

Av Johanna - 1 januari 2008 23:41

Hade ett lugnt nyår ute i Ljunga hos killens föräldrar. Killen mådde inte 100 Så det blev inget partaj... sen känner jag mig själv inte helt för väl.. Vet ej varför kan ju vara för att alla i min närhet är och har varit sjuka nu seanste veckan... Bli...

Av Johanna - 27 december 2007 20:50

Ujuj nu är man trött... har jobbat två hela dagar typ själv i butiken...Jobbade själv hela onsdagen kl 9:30 till 18:15 och idag har jag jobbat 9:30-19:15 o hade lite hjälp från en vännina till Tina som har jobbat i butik men aldrig någon med dessa pr...

Av Johanna - 22 december 2007 23:40

hej o håå alla glada... Har precis varit hos mamma o firat lite jul eller inte precis men nästan.... I vilket fall som helst så var de trevligt... lite nya saker till hushållet o så där... Har lite bilder med...En på mig helt Stöööööörd...men de är j...

Av Johanna - 20 december 2007 15:24

jaa jag har ju tjatat om att lägga upp bilder på lägenheten så här kommer det...De ser inte så ordning ut men i vilket fall så är de ju bilder... Förövrigt har jag jobbat röven av mig är ledig idag skönt de... har verkligen inte gjort någonting alls....

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards