Alla inlägg under juli 2007

Av Johanna - 4 juli 2007 23:10

Wiee... Har fått lägenhet inne i Norrköping nu!...

Flyttar in första Okt...Med killen dessutom...

Super härligt:D

Ligegr rätt så centralt tar ca 10 min till jobbet:D

SKÖÖÖNT slippa buss o buss pengar o skit...



//Johanna

Av Johanna - 1 juli 2007 17:24

JO så är det faktiskt ibland!...

Ibland växer man i från varandra!...

Ibland funkar det inte...

Ibland träffas man på nytt...

Men förtillfället är dagens ord...

Some times people change!



Av Johanna - 1 juli 2007 15:47

Hade en grymt härlig kväll i går kväll....

Först Kom vevve förbi så vi pratade lite sen kom killen med vännerna som han åkte o hämtade...

Sen gick vi ner o mötte upp de andra...

Spelade lite kubb och en massa brännboll.Riktigit lyckat...

Träffades runt 19:30 och åjket in till stan 22:10 ca

Åkte till Hugos där vi bowlade o hade kul...

Sen blev det att skjutsa hem några o sedan käka på Max o sen åka hem o sova...

Hel rätt kväll o alla hade roligt o trevligt...

Riktigt lyckat alltså:)

WIEE

känns bra det:D

Sen ringde killens telefon runt 12 då skulle han åka för han skulle hämta sina föräldrar i stan som varit på kryssning:(

Snyft..Neeee

Har varit så mycigt när han varit här så länge..

Det är grymt sköönt:)

MYSPYS!


Nu ska jag kanske fixa lite käk vet inte ännu vad jag vill ha o käka hehe:D

Men jag hittar nog på nåt som vanligt:)

Brukar ju komma på massa olika saker hehe...


Nae men de blev en Hel lyckad kväll....

WIE...

Hipp hipp hurra för mig:D

hihi


Har nog itne mycekt mer att skriva...

Börjar tröttna på att blogga så mycket..men så är det...

De kanske kommer...



Och Tack underbara vevve för de fina presenterna jag fick:) GLAAD

Och Tack berg och Sofie för de fina vin glasen....

Tack alla som kom...


Nästa helg är det Berg som firas då blir det lit lika dena helg..

Sen på söndag åker vi till GBG WIEE...

Sova på Hotell vilket jag ALDRIG har gjort....

hehe

Sen blir det självklart Liseberg...

Och Universeum...De är två måsten:D hehe::D

Sen får vi se vad som mer erbjuds o vad vi hittar på :D

Nee mat var det kanske...

o sen lite one three hill...

:D

 

 Andreas.. Tack för att du finns...

Även om de blir lite tjafs i bland ...De är ju så det är...

Men jag tycker om dig minst lika mycket för det...

Du och jag

Finns ingen annan.


Och Veronica..

Tack för att du finns och för att vi bygger på våran vännskap...

Du är en trogen vän.Och jag är så glad att vi två träffade varandra o att vi har hållit kontakten.

Kanske vi ses ännu mer sen när vi flyttar in till stan!

:)

Lite  Öl/Cider en sommardag

Lite fika i parken..

Lite tjejkvällar!

Toppen!



Ha det

//Johanna!

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards