Alla inlägg den 18 juli 2007

Av Johanna - 18 juli 2007 08:31

Så där hela livet glider på fint!...

JObbet är skit kul flyttar snart ...Skööönt blir norrköpingsbo i stället för liten sörpingsbo...

Alltid trevligt...

nära till jobbet...

Slipper passa bussar vänta på bussar springa från jobebt ör att hinna till bussar..Slippa missa bussar...

Nu kan jag ta allt i stilla ro o sen gå de där ca 10 min hem som det kommer att ta!

Måste gå o kika på den snart!

helt sinnes sjukt att jag har tagit en lägenhet som jag itne ens sett...:S

Vem skulle gära det?!

Hmm den som är i panik o verkligen behöver en...

Eller den som vill ha en och litar på andras omdöme...

För mig är det sista alternativet!


Alla har sagt att den är skuit fin..så jag hoppas på det...

Vill säkert dock göra ändringar...

Killen säger att jag får göra som jag vill för han har varken öga eller lust för att fixa o trixa och lilla jag ÄÄÄÄLSKAR att få inreda och målao  sånt där..

Vill hellre ha målafärgän tapet...

De är så tråkigt med tapet...

man kan inet ändra det..

men målar man så kan man ganska så lätt men inte för lätt måla om till något annat..

Man kan även göra nåra snygga mönster man kan lätt göra fondväggar..

OO vill så gärna kolla hur det ser ut kolla vilka färer man ska ha om man får måla o så vidare...

Sne har vi ju tur eftersom nisses syrras kille är målare så han kan ju om det skulle vara så hiihi!

Sköönt...

OO vad roligt det ska li..och skönt att få lite större...

Men har vi klarat oss i min "lilla" etta i snart två månader så klarar vi det absolut i en stor tvåa...

Inga problem!....

Sen jobbar ju vi båda snart med förhoppningsvis!....

Håller tummarna!

han tar truckkort idag btw...

Gjorde teorin i måndags 49 av 50...

Bra jobbat..O sen nu kör han så det kommer nog gå bra det med... han är så duktig på det mesta så jag tror på honom!

imorn är jag ledig då ska jag tvätta städa upp lite här hemma!

Sen är jag ledig lördag söndag måndag o tisdag!...

Då ska jag se till att packa lite sån som man inte använder så man slipepr packa sista minuten...

Ska sortera lite kläder tror jag IGEN!

har för mycket, o mycket som jag inte använder det är bara dumt att de ligger osaker man tänker de där ska jag använda men aldrig gör det... då är det ju bara att packa ner det...Skicka eller sälja...

Får se om de finns nåt intresse!

Nu ska jag straxt ta ur alla flätor ur skallen o hoppas påatt det blev bra!

Sen är det frulle som gäller, o jobbet!



Sen måste jag bara fårga vart fan tog sommaren vägen??!

Det är så grymt tråkigt att de inte är någon riktig sommar som man mins det.. när det är sommar i juni juli....

För flyttas den så mycket så att den komemr komma mycket senare elelr har vi haft våran sommar..de varma dagarna i maj då man trodde att sommaren kom för tidigt?!

Nae jag undrar..de är så trisst när det blåser och regnar när det ska vara sommar o varmt o skönt...man kan ligga på stranden sola blir brun och bada...

har faktiskt BARA badat 2 ggr i år.. o de har varit mera dop en bad...

Mycket trisst...

ar visst även blivit lite badkruka..:S

Men jag lovar...At jag och Andreas ska spara pengar sne när han fåpr jobbe o så ska vi åka i väg...

Önskar att vi kunde dra över vintern iallafall 2 veckor...

vore såå skönt..

O jag vill ju till Sååååå många ställen!...

fast just nu skulle jag bara vilja komma til ett varmt land med turkost vatten som är vamrt att bada i...

Dåå är jag nöjd...

Thailand skulle itne ALLS sitta fel hehe:D:P

Jaa vi får se... bara vänta o hoppas på att killen hittar ett jobb lättare nu när han har både körkort och truckkort...

WIEE....

Snart så!...

Ha en fin dag i dag, hur vädret än blir....


PS Esteter är mins lika fjolliga som fjortisar Så är det bara...

Råkade nämligen "ut" för ett gäng som satt utanför fönstret o trodde som var så himla cool och tuffa..dom satt o söp o  säkert rökte på och så sjöng dom...O jag har nog fan ALDRIG hört nåt så illa...

när klockan blev halv ett bad vi dom hålla käften men nae då...

Senare runt ett då gapade jag på dom o dom bara garvade o sjöng högre...

När jag vaknade fick jag se att dom till o med slagit upp ett tält...

JAha... och ni kallar fjortisar fjolliga.. hade ni hört er själva igår kväll kunde ni tro att de satt ett helt fjortisgäng utanför...

O nu menar itne jag alla esteter....

för alla är itne som dessa..

men just detta gäng..

De kanske är en blandning på Esteter och fjortisar...

Kanske därför... vem vet...

jag är inte så jävla glad på dom iallafal eftersom klockan blev halv 2 innan de flesta gick men ändå satt de kvar några!...

Ringde faktiskt även trygghets linjen som man ska göra när det är någon som stör o så vidare.. gjorde dom något åtsaken??!

NAe skulle itne tro det...

Då vet man vart man ringer nästa gång.... Farbror blå o så skriker man att dom slår på varandra o att det är blodbad...Då lär dom ju komma....

O när dom ser att de itne är blodbad så ser dom iallafall att dom dricker alkohol på allmän plats...O då kan dom ju sysselsätta sig med att plocka in drickat o kolla hur fulla dom är och så kan dom kolla minderäriga då jag vet att det var minst en därute som var det...

Sorgligt men sant...

Kändes den lilla gossen när jag var mindre.

Min kompis bror!..


Tror på att folk inte visar hänsyn och respekt för andra!!


//Johanna!

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards