Alla inlägg den 24 juli 2007

Av Johanna - 24 juli 2007 17:06

Wieee fick reda på min lön idag eller lite i helgen o så lite idag... härlig lööön:)

WIE... trodde jag skulle få 7 nånting eftersom jag intej obabt så mycket men eftersom jag fick semesterersättning o sånt tjfas fick jag mer än jag väntat mig o de är ju härlig...

Mer än vad jag fick på Willys när jag jobbade "heltid" där...

De blir bara att spara en massa till lägnehten o så vidare...

Var även på stan med vevve en snabbis o föröskte hitta en klänning då jag ska på Bröllop och dop den 25 aug...

Ska bli trevligt.

Hopaps jag är ledig då elelr kan fixa det:)

Ska kolla upp de på jobbet imorn fast vi gör ju om schemana så man vet ju inte...


men jag hiottade en klänning som aktiskt passar jätte bra har nog bestämt mig för den!

en rosa med vit i!...

Sen hittade jag en schal idag faktiskt..Lämnade tillbaka en bh som jag hade köpt den passade inte så bra ändå så då köpte jag en scarfs..Och imorn blir det att inhandla klänningen

sen hittade jag även en svart jätteeeeeee söt på Gina så den ska jag nog köpa mer hur fin som helst o kostar bara 199....

Mig vill HA...Måste ha:D

WIE!

hihi

inte för at jag vet när jag ska använda den med de får väl bli den lilla svarta:P:D

hehe


iallafall så var den jätte söt med tyll nertill och sidenband i midjan o de kan man ju äöndra färg på om man tycker det är för svart...

Aja detk omemr att komma upp bilder om jag köper den hihi:D


Ska väl "stor" handla sen när killen kommer hem måste handla masa mjölk o rengörings saker så vi kan göra fitn här när vi flyttar..Sen lite mat o så vidare...

Vill även färga håret så jag tänkte köpa svart eller mörkbrun hårfärg...

Sen måste jag klippa mig någon dag hos Söta carro...

Länge sen jag klippte mig itne bra inte bra:S:(

Usch men men så kan de vara...

De kanske får bli kort kort vemvet..:s

haha neee... men jag tänker klippa det som behövs o sen vill jag ha tillbaka min snelugg så de kanske hon kan ordna... nu måste jag rusa!...

Ha det


//Johanna!

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards