Direktlänk till inlägg 15 juli 2007

Jag är chefen! fredag den 13 + 666 kr

Av Johanna - 15 juli 2007 23:08

Fredagen den 13 och handlade för 666 kr..De kändes lite illa men inget hände..Skönt



Förutom det har jag inte haft mycket tid över till att skriva...

Har faktiskt redan idag börjat packa ner lite grejer så det inte blir för mycket när det väl är dags för flytt sen!

Skönt det!



Har suttit o funderat lite på om man kanske skulle plugga nåt medans man jobbar...Är ju ledig en del och vill så gärna läsa psykologi!

Och jag vill läsa någon slags chefs utbildning...

Sen även min utbildning i växjö...

Vi får se vart man hmnar till slut eller om man kanske läser alla fast olika tidpunkter i livet...

förövrigt har jag hög status på jobbet då det är jag som är förste man..

HAHA kan man skriva så...

Nee men när chefen inte är där då är det jag som är den....

Då har jag koll och fixar beställningar med mera...

De är lite nice är det:D

hihi

Yngst av alla men ändå den som är den!


 Jaa CHEFEN:D

kansle lite mallig HAHA!:D


Har även fundera lite!...


Ibland saknar man vänskapen man hade med vissa...

Ibland saknar man alla snack och fester man var på!

Ibland saknar man allt skratt och kul vi hade ihop...

Men mest av all kanske det är dig jag saknar!.

men det jag inte saknar är alla svek och löften som inte hölls..

Att man alltid kom i sista hand när du för en kille föll.

Kunde klara mig utan att bli sist placerad...

men ändå saknar jag det vi hade!

Och våra planer vi skulle förverkliga..

Som till sist gjorde att vi nu inte längre pratar med varandra!

Ibland är det jobbigt...

Men ibland förstår man varför!..

Ibland undrar man hur det hade varit.

Ibland kanske man ser skillnaden!

Ibland kanske man önskar

Ibland förstår man att vi inte är lika varandra längre!

Men ändå är vi det eller inte?


Ibland undrar man hur det hade varit om det hade varit du och jag, vänner för alltid!

Mera svek?

Eller mer respekt?

Mer kul eller tjafs?!

Jag undrar och kommer nog få göra det hela livet!..


De är synd men kanske ändå inte!

Hur ska man veta!

Man kan ju inte se in i framtiden elelr spola tillbka livet!


De som hänt har hänt!

Kanske finns det en mening kanske inte!

 ------------------------------------------------


har dessutom hittat ett armband jag gillar i guld som det står golddigger på de tyckte jag om då det  finns en låt som heter precis lika dant som armin van Buuren spelar...

DÄrför vill jag ha det...

för annars är det inte snyggt.

 men å andra sidan skullei nte folk förstå men innebörd med armbandet...

O de är ltie synd...

men iallfaall så länge jag vet:D


vill dessutom göra en eller två tatueringar en på vardera fot..vill göra någon slags blomranka eller något som slingrar sig ner från ankel o ner mot tårna och som sprider sig....

MMm ska se om man kan hitta nåt sånt eller fixa i ps o vad de kan tänkas kosta.... tycker det är snyggt oha nåt på fötterna...

Meeee vil ha:D


heheh aa måste bara ha pengar med men de fixar sig...






Ska fortsätta se på film med sötast o sen är det läggdags upp o jobba imorn alltid lika kul!


ledig på torsdag då ska jag vätta o stdäa lite sen är jag öedig fyra hela dagar!

Då ska det städas o packas o damms dammsugas tvätta golv o så vidare...

vet ju aldrig när det kan tänkas komma någon som ill se lägenheten:S

Hhehe...

Skööönt...Håller bara tummarna nu för att dom vill ha mitt internet och telefon...

ändå bara 3 pers som kan det nummret så det är ju inget nummer alla kan..Skönt det hehe:D



Ooo måste även diska lite..HATAR det... kan fan städa osv men diska..Usch bara stå still o diska blää trisst som sjutton....

aja så är det...


Måste även kolla på lägneheten snart vill ju se hur deen ser ut...

har j uitne sett den ännu... hahahah

bra att säga att man har det för att få den lättare men de vore ju bra om man faktikst har det med...

Så ska kolla det snart...

hoppas att den är så fin som folk säger..

har hört att de ska vara så där stora fina fönsterbräden eller det kallar man dom nog itne för...det är såna som är i väggen om man kan skriva så....

så att fönstret är lite längre ut än väggen och väggen är halv för det är ett fönsterbläck:D typ hehehe.d aja jag fattar iallafall så det är det som är poängen!...



a det gött ala...dags för sängen tror jag!...



//Johanna!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 4 januari 2008 19:27

Jaa nu har jag ännu en gång bytt blogg...Tror att jag kommer att fortsätta blogga där man jag vet inte ännu. Kanske använder båda?!?! Här lite personligare o i  den andra kanske lite annat smått o gott!  För er som vill veta vad den är så är det http...

Av Johanna - 1 januari 2008 23:41

Hade ett lugnt nyår ute i Ljunga hos killens föräldrar. Killen mådde inte 100 Så det blev inget partaj... sen känner jag mig själv inte helt för väl.. Vet ej varför kan ju vara för att alla i min närhet är och har varit sjuka nu seanste veckan... Bli...

Av Johanna - 27 december 2007 20:50

Ujuj nu är man trött... har jobbat två hela dagar typ själv i butiken...Jobbade själv hela onsdagen kl 9:30 till 18:15 och idag har jag jobbat 9:30-19:15 o hade lite hjälp från en vännina till Tina som har jobbat i butik men aldrig någon med dessa pr...

Av Johanna - 22 december 2007 23:40

hej o håå alla glada... Har precis varit hos mamma o firat lite jul eller inte precis men nästan.... I vilket fall som helst så var de trevligt... lite nya saker till hushållet o så där... Har lite bilder med...En på mig helt Stöööööörd...men de är j...

Av Johanna - 20 december 2007 15:24

jaa jag har ju tjatat om att lägga upp bilder på lägenheten så här kommer det...De ser inte så ordning ut men i vilket fall så är de ju bilder... Förövrigt har jag jobbat röven av mig är ledig idag skönt de... har verkligen inte gjort någonting alls....

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards