Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Johanna - 1 januari 2008 23:41

Hade ett lugnt nyår ute i Ljunga hos killens föräldrar. Killen mådde inte 100 Så det blev inget partaj...

sen känner jag mig själv inte helt för väl..

Vet ej varför kan ju vara för att alla i min närhet är och har varit sjuka nu seanste veckan...

Blir  jätte varm o svettig o sen fryser jag som bara den...

Är yr i huvudet o mår illa fast jag känner mig hungrig!

vad är de för jäkla kombination egentligen..

Kan lovat att humöret sväger som fan när man mår så här..

Stackars grabben min som får stå ut med detta...

Tycker synd om honom...

men det går nog snart över....

ÅÅ vad skönt jag jobbar inte förns fredag de känns lite lyxigt...

Hoppas att ni alla hade ett bra nyår...

Och förlåt Vevve att vi inte kom förbi...

Hoppas att ni hade skitkul ändå...

De var ju jag som missade de roliga...

Så jag får väl skylla mig själv..

Snart blir de nog att sova lite...

Känns som om det behövs..kanske ska lysna lite på avslappningsmusik innan så jag lyckas koppla av...



Föresten så har jag faktiskt några nyårs löften...

Har nog aldrig haft några...

Men mina detta år är...

Börja träna(Simning blir det och kanske lite löpning också)

Äta godis enbart lördagar knappt det.

Spara massor med pengar.


I år blir det även min Allra första flygresa...

En weekeend till London...

Med min Älskling på 2 årsdagen åker vi..Så hela helgen ska ägnas åt bara oss två inget jobb inget städ inga krav inget inget....

Jaa... De ska vara han och jag gå omkring o kolla på allt som finns Shoppa upp lönen man jobbade ihop under jul:D

AA inte allt ska ju spara med hehe:D

Men en del iallafall!




Nae nu går ju Betner på tv har redan sett denna 2 ggr Ingenting är heligt..

tror de va så va...

hehe jaa de får ju skrattgropparna att rycka...

HAha ganska mycket:P



//Johanna




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards