Alla inlägg den 13 februari 2007

Av Johanna - 13 februari 2007 13:03

Sitter o lysnar lite på Nella Furtado hennes nyaste platta helt okej... Riktigt bra faktiskt!Nisse har precis åkt in till stan för att träna!Får se om han köper något till imorn!Jag ska iallafall göra irodning här hemma nu laga lite pannkakor så han har nåt att äta när han kommer hem!Sen blir det att jobba!Hämta skrivaren hos mamma så jag kan skriva ut bilderna som Nisse glömde hemma:SBlää också de som hade blviti så bra med dom bilderna nu får de bli svart vit o sämra kvalité!men men så är det...bätre än inget!Men han får itne ta hem den om den inte blir som jag vill för då måste jag ha de andra bilderna!Men men så är det!Annars händer det inte mycket här i livet bara massa jobb!Imorn är det alla hjärtans dag!bara för att påminna alla om det!Och min lilla söta gummselums Challe vad fint du har skriviti om mig i din blogg så söt o go du är gumman min!tack för att du finns och för att man kan prata med dig!För att du funnit hos mig ett tag nu:)Känns bra att ha en vänn som dig!en som inte sviker eller struntar i en!Utan en som orkar tjata och vara jobbig när jag är nere...Tack gumman!!Tack för alla snälla ord Du är min närmaste vän och jag hoppas de förblir så!Utomalnds du och jag någon gång..:PHEHE fan vad kul:P:DDags för att laga mat eller städa då!//Johanna

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards