Direktlänk till inlägg 3 maj 2007

vad är det för ställe?!

Av Johanna - 3 maj 2007 16:42

Det är ju bra att man itne ens kan vara sjuk på ens egna jobb för man kan knappt få vara hemma!

ringde o kollade om någon annan kunde jobba imorn o fick ett stort argt NEEJ hon lyssnade inte ens på att jag skulle säga att jag har feber!

Har nämligen ont i ryggraden och upp i nacken ont i skallen är varm och fryser som fan men samtidigt svettas. Men icke sa nicke han inte ens säga att jag mådde dåligt o sen så bara ae de går itne vettu det är fullt upp här det är så himla tajt o jag tänkte ringer jag i tid så kanske dom kan ringa någon i stället för att gå o dra på de o tro att de blir bättre...

för då kan dom ju irnga nåon nu men neeeje då...

Utan sen frågade hon vadå mår du inte bra eller?

SKIT SUR!

O jag sa som de var aaa men ring i morgon bitit o se hur du mår så får vi ses om du kan jobba ändå för jag sa nahee då får jag väl jobba ändå då... nae men du kan ju inte komma hit o vara sjuk förstår du väl?!?

ÄÄÄ nae men jag säger ju att jag inte mår bra vad är det o tjafsa människa??!

Nae får väl hoppas jag mår bättre imorn då?!

har ingen som helst ork till nåt o är tjutfärdig och mår illa o aa:S

Det är fint är det!

ska komma ihåg de när dom ringer någon gång o vill att jag sak jobba..NAe asså de går itne det är så himla tjat om tid asså.. de funkar inte...

måste liksom sola lite hätr o få lite färg... hinner inte åka hem o nae tyvärr..

Bra fine då vet jag det till sommaren!

Måste dessutom kolla så jag verkligen är ledig dom dagarna jag lämnade in ansäkan om ananrs jävlar!

Då blir jag arg!..

för hon sa att jag skulle få ledigt då!.

Är så trött på skiten!


ska lägga mig vid tvn nu!

//Johanna!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 4 januari 2008 19:27

Jaa nu har jag ännu en gång bytt blogg...Tror att jag kommer att fortsätta blogga där man jag vet inte ännu. Kanske använder båda?!?! Här lite personligare o i  den andra kanske lite annat smått o gott!  För er som vill veta vad den är så är det http...

Av Johanna - 1 januari 2008 23:41

Hade ett lugnt nyår ute i Ljunga hos killens föräldrar. Killen mådde inte 100 Så det blev inget partaj... sen känner jag mig själv inte helt för väl.. Vet ej varför kan ju vara för att alla i min närhet är och har varit sjuka nu seanste veckan... Bli...

Av Johanna - 27 december 2007 20:50

Ujuj nu är man trött... har jobbat två hela dagar typ själv i butiken...Jobbade själv hela onsdagen kl 9:30 till 18:15 och idag har jag jobbat 9:30-19:15 o hade lite hjälp från en vännina till Tina som har jobbat i butik men aldrig någon med dessa pr...

Av Johanna - 22 december 2007 23:40

hej o håå alla glada... Har precis varit hos mamma o firat lite jul eller inte precis men nästan.... I vilket fall som helst så var de trevligt... lite nya saker till hushållet o så där... Har lite bilder med...En på mig helt Stöööööörd...men de är j...

Av Johanna - 20 december 2007 15:24

jaa jag har ju tjatat om att lägga upp bilder på lägenheten så här kommer det...De ser inte så ordning ut men i vilket fall så är de ju bilder... Förövrigt har jag jobbat röven av mig är ledig idag skönt de... har verkligen inte gjort någonting alls....

Presentation

Omröstning

vad tycker du om size zero trenden?
 Jag är en av dom
 De är det dumaste någonsin
 Jag testade men de var inget för mig
 Jag testade men gick upp igen, vill vara Size Zero
 Kille/Oaktraktiv
 Tjej/Oaktraktiv
 Kille/Aktraktiv
 Tjej/Aktraktiv
 Försöker
 Vadå barnkläder har man ju redan haft
 Annat/lämna en kommentar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Maj 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards